Verslaafd aan kledingshoppen voor kindje Tijdens zwangerschap begon ik best laat met kleertjes kopen, toen ik eenmaal begon ging ik ook goed los. Nu heeft hij sommige dingen maar 1 keer aangehad lol Nu denk ik dat het best wel zonde is natuurlijk. Ik moet straks weer beginnen met werken en hoop dat het dan wat minder wordt. Zit nu ook vaker achter internet en kijk elke dag wel naar babykleding. Misschien komt dit omdat het mijn eerste is, maar kan gewoon niet stoppen hihi..het geld is er nu wel, nou ik kan het missen laat ik het zo zeggen maar strakkies gaan wij hier beide minder werken dus minder geld. En het maakt het er niet makkelijker op dat ik in de kinderkleding zit. Hoe gaat ik mn hand op mn knip houden!!! En minder kleding kopen want hij heeft genoeg!! Nog meer mensen met deze verslaving???????
ik ook heel erg. mijn man zei laatst : ze heeft iedere dag iets nieuws aan kan gewoon niet stoppen, ben heel vaak opzoek naar leuke kleertjes
Erg he!? Kan het gewoon niet laten.....pfff gaat moeilijk worden. Collega's hadden me al gewaarschuwd maar ik ontkende al die tijd hahah Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken.... Want dat gaat dan van "oh wat leuk" die gaat mee..."oh wat leuk" die gaat mee...zucht
Ik heb het niet zozeer met kledij, maar wel met speelgoed. Ik koop bijna elke week wel iets nieuws van speelgoed.
Misschien kunnen jullie een winkel beginnen. Kun je dat spullen zo weer verkopen na 1 keer dragen. Of gaan ruilen. Ik zou wel willen. Maar helaas financieel niet mogelijk.
Ow hier ook zo erg!! Manlief is er niet blij mee.... Net weer rokje via hier gekocht...tijdens mama mazzel dagen een keileuk setje maat 68 voor de zomer alvast die ik snel voordat manlief het kon zien in de zomerkleerjes tas hebt verstopt... Oh oh maar ja mijn meisje loopt ( ligt natuurlijk) er wel mooi bij!!!
dat zij ik ook tegen me man. dan koop ik alles nieuw en doe ik het bij de kinderen aan en verkoop het dan tweede hands weer in de winkel mijn man vond het alleen niet zo'n goed idee
Haha hier ook hoor! Zelfs zo erg dat ik mezelf verwaarloos. Me moeder zei op een gegeven tegen me: wordt het niet eens tijd dat je iets nieuws voor jezelf koopt? Voor dat ik zwanger was kocht ik elke maand wel iets voor mezelf. En nu? soms is het alweer 2 maanden geleden zo erg! Maar ja babykleding is zo leuk, ik word er super vrolijk van als ik weer iets ga kopen!
Ik krijg een neefje dus die heeft mazzel Ik vraag me af of er voor een meisje meer wordt geshopped aangezien je meer kledingsoorten hebt. strakkies weer zomersale misschien gunstig dit jaar aangezien de zomer laat gaat starten
oo voor jou pas twee maanden ik heb al niets voor mij zelf gekocht sinds ik bevallen ben van mijn zoontje (3 jaar en 4 maanden). voor mezelf vind ik het zonde koop liever kleding voor mijn kinderen. ik zeg elke keer als ik ga afvallen dan ga ik wel weer voor me zelf kopen en sinds ik z8/vingino/ monnalisa heb ontdekt is het nog erger geworden
Hier ook super verslaafd Helaas kan dat binnkort ook niet steeds meer. Koop nu af en toe een leuk setje Ik ben dol op de wat duurdere kleren maarja als t niet kan kan t niet hihi
Ik herken het niets kopen voor jezelf ook helemaal! Ik moet echt nodig nieuwe kleren hebben, maar eindig steeds weer met wat leuks voor mijn mannetje! Ik vind trouwens dat er meer dan genoeg leuke jongenskleding te vinden is! Misschien moet je wat beter zoeken, maar dan heb je ook wat!
Hahah ja dat herken in ook dat verwaarlozen van mezelf. De stad in betekende voorheen vaak wel iets leuks voor mezelf Maar nu alleen voor m'n dochter Helaas heb ik een vrij dure smaak *zucht* De laatste tijd vind ik dat er leukere jongenskleertjes zijn dan meisjes. Heb zelf een webshop dus dat helpt wel als ik niks vind bij Hema of H&M
ik heb er ook nog steeds "last" van en heb morgen een dagje shoppen gepland voor mijn dochter is het makkelijker winkelen, er is gewoon veel meer voor een meisje te krijgen. voor de kinderen koop ik ook veel meer als voor mezelf voor hun winkelen vind ik leuker ik heb op zolder veel staan wat te klein is, bij ons is een kinderkledingbeurs 2x in het jaar en ben van plan het daar heen te brengen.
Hier ook verslaafd.. Vind het zooooo leuk En ja ook hier mag ik eigenlijk best wel wat vaker echt voor mezelf gaan winkelen.. Ga mijn zomer garderobe nu echt vervangen
Ik ben ook gevoelig voor merk maar kan me wat dat betreft nog best inhouden. Duurste tot nu toe Armani schoentjes van 80 euro. Te gek voor woorden eigenlijk aangezien ze zo super hard groeien. Wat betreft voor mezelf shoppen...dat deed ik al minder omdat ik aan het afvallen was voor zwangerschap en nu ook vind dan zonde als ik straks niet meer aankan. Eigenlijk kletskoek want zo snel val ik niet af lol
dat was ook mijn reden om eerst niks voor mezelf te kopen.. maar die stomme kilos gaan er maar niet af