Soms erg blij met het forum

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liekje81, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik werk als doktersassistente en lees veel hier en reageer ook regelmatig. Natuurlijk als kersverse onzekere moeder ook zelf topics geopend.
    Met alles wat ik heb gelezen hier, heb ik op mn werk een moeder al een eind op weg kunnen helpen met haar baby met reflux. Met dank aan het rijtje leefregels van Averlhach bijvoorbeeld en anderen die ervaring met refluxbaby hebben.
    We zitten elkaar hier weleens af te katten in sommige topic, ik dacht: laat ik er wat positiefs tegenover zetten. ;)
    Dus mede-forummers: bedankt!! :)

2. Gember

Gember Niet meer actief

Mee eens en leuk dat je het even zegt! :D

3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Leuk om te horen. Ik heb ook veel aan alle tips gehad !

4. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel aan de tips :). En mede moeders hebben vaak de tips die ha of cb niet heeft!

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ja he! Averlach heeft mij toen ook heel erg geholpen. Superfijn! en zo nog wel meer!

6. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Leuk! Ik heb ook al veel goede tips hier gelezen.
    Hoop dat dit topic gezellig blijft want ik word veelste dik van al die popcorn :D.

7. Vrolijkheid

;)
    Haha nou wat kan hier nu negatief op worden gedaan;)

8. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al heel vaak heel goed geholpen op dit forum of zo ie zo een luisterd oor :D

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Dankzij dit forum maak ik me niet zo druk meer over dat mijn bijna peuter sinds 3 weken geen avondeten meer wil.
    En veel herkenning! :D

10. MamavC

MamavC Niet meer actief

Leuk he. Ook als ik zelf tips gaf aan anderen en die dan hielpen , heel fijn !
    Als we nu ergens mee zitten zegt mijn vriend wel eens: vraag het anders even op dat forum van je :D

11. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wauw wat lief! Mijn dag was niet echt super, maar zo'n lief berichtje van Liekje en Vrolijkheid.. wauw :)

En liekje! Wat super dat je op deze manier mede-moeders helpt.

12. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Averlhach, ook mij geef je altijd goede tips en je komt daarbij ook nog eens heel begripvol over.

(Je hebt waarschijnlijk geen idee wie ik ben ;))

13. Vrolijkheid

Ja mag toch ook gezegd worden! Klinkt superstom maar toen ik in de ''duisternis'' zat van een krijsende reflux baby dat eerste half jaar en dan in wanhoop maar weer een topic opende was het fijn dat er gereageerd (en altijd fijn ik herken weinig in het onaardige van hier op het forum) gereageerd. En met name jouw tips heb ik echt veel aan gehad.

Nu kom ik vooral op het forum ook de jonge moeders te kunnen laten weten het komt goed. Wie weet kan ik voor iemand ook een ''lichtje'' in de duisternis zijn.

(niet om er zelf beter van te worden maar omdat ik weet hoe fijn het is als mensen je begrijpen, helpen, zeggen dat je niet raar of gek of vreemd bent, tips geven)

14. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    *bloos*

Enneh ik heb net nog gereageerd op je topic, of bedoel je irl?:$

15. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Haha nee bedoelde niet irl, bedoelde meer dat je veel mensen goede adviezen geeft dus vast niet alles kan onthouden! ;)

Ik ga je reactie even bekijken, zo fijn dat je meedenkt :)

16. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe

Ik heb ook in die duisternis gestaan, zonder lichtpuntje. Kende dit forum nog niet echt :D
    Dus ik weet hoe erg ik het vond en hoe ik mij voelde. Dit gevoel wens ik niemand toe. Geen baby die met pijn alleen in bedje moet huilen omdat het cb zegt dat er echt niets medisch is. Geen moeder die de gedachten heeft om haar kindje iets aan te doen, omdat het kindje dan een reden heeft om te huilen. Geen moeder die dat lichtpuntje niet ziet.

En ik hoop dat lichtpuntje achter een beeldscherm samen met andere ouders te kunnen zijn voor die ene moeder.

(En ook ik schrijf wel eens dingen die fout vallen, niet goed geschreven zijn.)

@duvellie
    Sommige namen onthou je makkelijker. En ja soms geef ik meerdere malen hetzelfde advies aan 1 persoon ;)

17. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Eens! Ik ben niet echt een ster in reageren maar heb ook enorm veel aan alle reacties, tips en begrip van jullie! Heel fijn!!

18. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Mee eens! Ik heb ook erg veel gehad aan alle tips destijds (toen ik alleen nog meelas). nu hoop ik andere ook te kunnen helpen:)

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heb ook zeker al veel aan dit form gehad.

Als het 15 jaar geleden bestaan had. Waren denk ik bepalen dingen anders gelopen. Met zoonlief. Pnd opnamen etc.

Had toen veel behoefte aan herkenning of alleen maar advies.

Dus alle mede mama.s drankje wel.

Zo ben ik anders over voeding gaan denken.ect ect. En ook een spuug baby. Dochterlief. Niet zo heftig maar toch. Door hier idd bijvoorbeeld jhbp. In de voeding. Bedje schuin.

Bedankt.😉

20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Jullie zijn allemaal lieverds! Word er echt even emo van. Nog niet verwerkte emoties ;)
    Wat fijn een positief topic!,:)

Deel Deze Pagina