Hey meiden, Ben benieuwd hoe jullie erover denken.. Toevallig las ik namelijk op een ander forum een paar weken geleden en nogal heavy topic over buikbanden en over buiband draagsters... Geloof me, er stond weinig positiefs in.... Hoe denken jullie erover? Om eerlijk te zijn vind ik buikbanden stiekem wel mooi als je zwanger bent en al een echte toeter begint te krijgen...
tsja! Ik vind het bij sommige erg leuk staan en bij andere denk ik; dat kan je maar beter later want het staat niet :S Vind wel dat je er al een behoorlijke buik voor moet hebben...
ik heb ze gedragen ..maar niet over mijn shirt maar onder.. meer omdat mijn buik anders bloot zou zijn omdat ik normaal korte shirts droeg en vond niet nodig een nieuwe garderobe aan te schaffen voor mijn zwangere buik.
Ik heb ook wel buikbanden gehad. Vond het wel makkelijk als ik een shirt had die te kort werd bijvoorbeeld. Of over een leuk jurkje. Waarom niet? Maar ik heb meer gewone zwangerschapskleding gedragen. Die zijn tegenwoordig zo modern!
Wat maakt het uit wat anderen denken?? Lekker dragen als je het leuk vind of fijn vind! Ik kan niet wachten om ze te kunnen dragen. Al zal het in het begin een unikleur zijn voor onder een shirt en later met een flinke buik eentje om mee te showen! Toevallig kreeg ik vorige week een tas positiekleding (2e hands) en het viel me op dat de banden die aan de broeken zitten (noppies en H&M geloof ik) erg kort zijn. Lijkt me niet prettig als je buik enorm is... zakt dan naar beneden?? Dan is een buikband toch een handige en leuke oplossing??? Nee hoor... lekker showen je buik!
Ohh ik heb ze ook al hoor en vind ze heerlijk zitten en ze zijn nog hartstikke leuk ook! Op buikbanden.com kan je ze ook persoonlijk maken.. nog leuker toch! Indd als truitjes te kort worden kan je lekker zo'n buikband eroverheen doen, en niemand die het ziet Super toch?!
Ik vind ze not done Ze zijn inderdaad wel handig om onder je shirts te dragen als je shirts te kort worden. Daar had ik vooral tegen het einde van de zwangerschap last van.
ik vind ze vreselijk, sorry. als je ze onder een shirt draagt omdat anders je buik bloot is vind ik wat anders. Maar gewoon over je kleding dragen en dan ook nog met een tekst van don't touch, of mom at work etc, nee, brrr...
ik vind dat verschrikkelijk een buikband.. maar moet wel bekennen dat het onder je truitje wel lekker zit hihihi
het zou mij helemaal niets uitmaken wat andere ervan denken, als ik het leuk vind draag ik het... nu vind ik het zelf niet zo mooi, maar misschien komt dat omdat ik zelf maar een klein buikje heb... bij flinke toeters vind ik het vaak wel leuk!
Ik vind ze hardstikke leuk. Niet allemaal natuurlijk maar dat is je persoonlijke smaak. Ik ben zo blij met deze zwangerschap en het zal m'n enige zijn dat ik supertrots ben op mijn buik, dus die wil ik absoluut showen en laten opvallen!! Ik werk ook met kinderen en dan is een buikband met grappige afbeelding of tekst juist ook erg leuk. Weet je, het is gewoon persoonlijk, de 1 vind het leuk, de ander niet. Ik vind bepaalde kleding ook vaak echt niet kunnen bij mensen of ladingen make-up bijv maakt mij weer aan het gruwelen, piercings in lippen vind ik niks, maar leven en laten leven Ik noem maar wat voorbeelden). Het is allemaal wat je zelf wilt. Niks aantrekken van andermans mening. En je merkt vaak als je zoiets met trots draagt dat mensen er nog positief op reageren ook! Mij zal het worst wezen wat anderen denken. Ik ben ik en ben trots op mezelf en deze babybuik!
Ik zeg altijd maar zo: Over smaak valt niet te twisten, dus als jij het mooi vind, dan moet je het doen. Mijn smaak is het niet En ik draag ze dus echt niet!
Ik heb ze bij mijn eerste twee wel gedragen, bij de derde bijna niet en nu helemaal niet. Ben ook niet van plan om ze te gaan dragen, vind ze opeens vreselijk!
Mij maakt het ook helemaal niet uit wat andere denken.. Ik draag ze ook lekker hoor!! en het geeft ook net dat extra beetje ondersteuning..
Mee eens!!! Maar nu heb ik er laatst een van een vriendin gekregen, als cadeautje voor de zwangerschap (ik zag gewoon dat ie gewassen was, dus ws was ie gewoon van haarzelf geweest, maar goed) en daar staan 2 voetjes op... Niet mijn smaak dus! Maar toen zei ze er ook nog bij dat ze wel hoopte dat ik er ook echt iets mee zou doen... Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen te zeggen dat het niet mijn smaak is, maar ik wil 'm toch ook niet dragen... Aiii...
Alleen dragen als je haar eens ziet Ik neem aan dat dat niet elke dag is En dan als je naar huis gaat, snel ding uittrekken
Ach, ieder zijn smaak hoor! Sommige vind ik wel leuk, andere beslist niet. Vind de 'gewone' zwangerschapskleding leuker, maar dat is persoonlijk. Zelf vind ik het dus stom dat je xxl shirts gaat kopen omdat positiekleding 'zonde van het geld is'...daar kan ik dan weer niet over uit . Pasvorm nul en vaak niet bepaald charmant.........maar ja, wie ben ik? Iedereen moet lekker doen wat zij wil en als je buikbanden wilt dragen, lekker aanschaffen!
Nee ik vind ze afschuwelijk maar inderdaad onder een truitje zit het erg lekker .. eigenlijk aan ale spijkerbroeken die ik heb zit zo'n hoge band dus ik heb ze niet nodig maar sowieso zou ik ze persoonlijk niet dragen over mijn kleding brrrr