Zo vandaag is het dan toch echt begonnen, ik weer werken ons kleintje naar de gastouders en man lief weer week in week uit van huis. Zucht het word wel wennen nu. Van zondagavond tot vrijdagavond zal ik alleen zijn, werk drie daagjes en we hebben ook nog een hondje. Het is dus een beetje schipperen met uitlaten, want neem ons meisje mee. Vanmorgen heb ik al wel ontdekt wat voor race dat is: eerst zelf aankleden, yaz wakker maken, aankleden, eten geven, in de wandelwagen, hond uitlaten (die moet tenslotte 10 uur alleen blijven) en dan in de auto, Yaz wegbrengen en hup aan het werk. En datzelfde ritueel om 18:00 weer, Yaz halen, vlug naar huis, in de draagzak, flink eind lopen met de hond, die zowat ontplfot, Yaz in bad, flesgeven en zucht slapen maar. Tja het zal wennen zijn, ons meisje wat nu al 3 daagjes zonder papa en mama is, en papa alleen in het weekend. Het went wel, maar wou het toch even delen........ Liefs
Even een knuf vanuit hier. je vind je ritme wel, het is pas 3 dagen en natuurlijk is het wennen, maar het komt wel goed.
Vind het knap van je dat je door de week de zorg voor je meisje alleen hebt! En dan ook nog 3 dagen werken.. Je moet even je ritme.
hond 10uur alleen????? ik weet niet hoe het bij anderen zit maar als ik 10uur niet mag plassen voel ik me niet prettig hoor... beetje zielig Voor de rest, tja tis even wennen maar al heel snel is het gewoon geworden
ja dat is ff lastig allemaal!! Heb je geen kennis/ buren/ vrienden die even de hond tussendoor kunnen uitlaten??? Nou heel veel succes met alles en hopelijk heb je je draai snel gevonden!