ik heb een vraag kan een baby va 2 maanden van 21.00 tot 06.00 doorslapen? tot hoelaat kunnen ze doorslapen als de laatste fles om 21.00 is.
Ik zou er als ik jou was, echt niet meer als 6 uur tussen laten zitten. Van 21.00 tot 06.00 is echt veel te lang hoor vind ik. Het is niet goed voor hun bloedsuikerspiegel. Daarom niet meer als 6 uur. Ik zou m dan om 03.00 wakker maken.
Dhani sliep toen ook al gewoon door hoor..kan best..en het CB zei er niks over..kindjes geven vanzelf wel aan als ze honger hebben..
Als hij honger heeft wordt ie echt wel wakker...volgens mij ligt het ook een beetje aan het gewicht. Milou sliep ook al snel lang achter elkaar! Geniet ervan zou ik zeggen
Het ligt volgens mij ook een beetje aan het gewicht of je ze mag laten doorslapen. Bij kleintjes kan idd bloedsuikerspiegel dalen, maar vanaf 6 kg mag je ze zo'n 10uur achterelkaar laten slapen. Overleg anders met je cb. Robin sliep al snel door van 23.00 tot 7.00.
Is helemaal geen probleem hoor, zou er lekker van genieten als ik jou was! Betekend gewoon dat ie tevreden is toch! En het ligt idd aan het gewicht, kindjes onder een bepaald gewicht moeten nog een voeding om de zoveel uur krijgen en anders word ie wel uit zichzelf wakker hoor! Mijn dochters mochten gelijk vanaf de geboorte doorslapen, ik hoefde ze niet wakker te maken, ze kwamen zelf wel en ook dat was heel snel over, vind het wel erg lekker hoor, mijn nachtrust! Mijn oudste dochter woog trouwens bij de geboorte 3460 gram en mijn jongste dochter 4020 gram bij de geboorte!
Idd geniet ervan Mijn kleintjes waren vlak na de geboorte nog ruim onder de 6 pond maar zelfs toen al mocht ik ze maximaal 6 uur aan 1 stuk laten slapen. Overdag niet hoor, maar 's nachts wel!
mijn dochter is nu 2 weken en die mag al 8 uur achter elkaar door slapen dus ik neem aan dat die 9 uur voor een kind van 2 maanden echt geen kwaad kan hoor!
ja dont worry noa sliep met 6 weken door,,, en als hij honger heeft wordt hij wel wakker, en anders kan je de laatste fles iets later geven xxx
Hier nog een goede slaper. Annika sliep vanaf dag 3 van 23.00 tot 6.00. En met 2 maanden al tot 8 uur. Nu slaapt ze zelfs de klok rond van 7 tot 7. Is gewoon niet wakker te krijgen om 11 uur voor een fles.
safouane deed het ook , en ik voedde op verzoek, maar op het cb gaf de arts het aan liever niet te doen. omdat bij te lange tijd geen voeding de bloedsuikerspiegel daalt en ze daar suf van worden. ook was bij de controle zijn gewicht niet meer helemaal stijgend, en vandaar het advies toch weer 5 en als het kon 6 voedingen. dus ik doe nu nog wel op verzoek, maar maak hem savonds wel wakker voor een voeding.
Hugo sliep met 5 weken ook al van 23.30 uur tot 7.00/8.00 uur... ben blij zou ik zeggen... ze melden zich heus wel als ze honger hebben! Gr. Niki
Cas slaapt sinds een week van 23:30-7:00 uur, dat is 7,5 uur en dat gaat prima. Ik ga hem niet eerder wakker maken.