heupen en billen zijn dikker geworden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 24 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb laatst voor de grap een oude broek aangedaan,
    nou ik kreeg hem dus echt niet over m'n heupen heen :oops:
    Gaat dit nd bevalling wel weer weg?
    Of moet ik dan een nieuwe gaderobe aanschaffen??

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ligt er een beetje aan ook hoeveel je aangekomen bent. als je teveel kilos aankomt, gaan die kilos teveel niet zomaar weg.
    en er zijn ook vrouwen die gewoon bredere heupen blijven houden. ik kon in ieder geval een week na mijn 2de bevalling (was 17 kilo aangekomen) gewoon mijn maatje 36 weer aan.

3. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Deze test heb ik ook gedaan idd.. Had het liever niet geweten. Het lijkt alsof ik alleen bij m'n buik ben aangekomen, maar de harde feiten zeggen dus iets anders :(

Na de bevalling eerst nog maar even lekker ruime kleding aan en dan rustig weer terug naar de oude maat. Iedereen zegt dat het er bij mij zo weer af is, omdat ik m'n buikje alleen aan de voorkant heb zitten. Ben benieuwd.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Tsja hier nog iemand... Krijg mijn ouder broeken wel nog redelijk over mijn heupen maar echt niet vast (onder mijn buik)... En ze zitten heel strak... Zal van 36 naar 38 zijn gegaan... Maar volgens iedereen is het er zo weer af, mijn schoonzusje was ook van 36 naar 38 gegaan en was binnen nog geen week weer naar 36 na de bevalling... Positief denken he :)

5. joep

joep Actief lid

13 nov 2005
    147
    0
    0
    Ik ben maar vier kilo aangekomen in m'n zwangerschap, en heb het zelfde probleem.
    Volgens mij heb je nu zo ie zo een andere bouw.
    Want iedereen zegt dat ik nu een beter figuur heb dan voor de zwangerschap. Als ik zo naar sommige vrouwen kijk die een week na de bevalling er weer helemaal strak uit zien, denk ik dat je daar nog geen zorgen over moet maken. Je weet toch niet wat er allemaal met jou gebeurt. De een krijgt een mooi figuur de ander juist niet. En dan heb ik het nog niet over borsten. Dat lijkt me wel heel erg hoor, als je altijd mooie borsten hebt gehad en dan later van die thee zakjes krijgt, brrrrrr.

6. Niet meer actief

tsja... ik ben nu bijna 14 mnd geleden bevallen, maar bij is het niet meer goed gekomen.. ! Ik was dan ook 35 kg aangekomen.

7. sweetangel100

Ik ben tot nu toe bijna 6 kilo aangekomen, dus dat valt ook nog mee :)

Ik had het er bij de juli-mama's ook al over:
    Leontien Borsato zegt in het blad 'kinderen' tegen Silvie Meijs: "Na een eerste kindje komt alles weer helemaal goed met je lijf, echt waar!"

(Zo niet, dan klaag ik haar aan :) )

8. Niet meer actief

Nou, dan ga ik haar ook maar aanklagen, want dat maatje wat ik had... daar kan ik nu alleen nog maar van dromen..

9. sweetangel100

:confused: Whauw, dat is echt heel veel! Hield je veel vocht vast of iets Gupsie?

10. Niet meer actief

hmm... ja ahum vocht,... helaas zitten er nog wel 22 aan

11. sweetangel100

Hoe kan dat dan? Want 35 kilo is toch echt heel veel of niet (niet dat ik er zoveel verstand van heb, maar ik dacht dat 14 kilo gemiddeld was?)

Klaag Leontien maar aan :)

12. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ;) nou het hoeft niet hoor , ik was met beiden zwangerschappen 22 kg aangekomen , en binnen 2 weken kon ik al mijn kleren weer aan , kindjes wogen maar 5,5 pond hahahah dus ik had het er echt wel aangegeten hoor

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je botten gaan ook meer uit elkaar staan, daarom krijg je breedere heupen ed ook al kom je qua gewicht niet veel aan. Ik ben bij de eerste 10 kilo aangekomen (had daarvoor ook nog ondergewicht) en bij de 2de maar 5 (was erg misselijk) Maar ook ik kreeg mn broeken niet over mn heupen heen hoor! Was na de bevalling eigenlijk bijna meteen op mn ouwe gewicht maar het duurde wel even voor ik mn hele strakke broek aan kon.

14. Niet meer actief

tsja..geen idee.. Ik was gestopt met roken zodra ik wist dat ik zwanger was. Hierdoor werd mijn smaak natuurlijk ook beter. Ik genoot meer van het eten.. enne ik woog maar 55 kg en was mager als brandhout in het begin.. (maat 32/34). Nu weeg ik 75 kg en heb maat 42/44 en heb me toch een reet.. Wauwie..haha.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi denken jullie echt dat silvie en leontien hun oude kleding weer aandoen? die hebben een personal shopper dus die kopen toch alles nieuw, want hun eerdere spul is al uit de mode. en verder hebben ze personal trainers, en plastisch chirurgen.

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0

dat geeft een mens weer hoop asjuh!! ik ben ook 18 kilo aangekomen............ en hoop dat na m bevalling al heeel veel vocht weg is want ik hou zo veel vast!

Deel Deze Pagina