Zoals jullie weten heb ik een hele zware zwangerschap gehad. Dit was ook de allerlaatste zwangerschap en ben blij dat ik drie weken geleden bevallen ben want ik voel me nu een stuk beter! Alleen nu heb ik soms van die momenten dat ik mijn buik mis... Het getrappel in mijn buik... En dat terwijl ik tijdens mijn zwangerschap me zo beroerd voelde en zo snel mogelijk van die buik af wilde... Had ook nooit verwacht dat ik dit zou voelen. Zou dit komen omdat dit de allerlaatste keer was? Vind het zo raar.... Maar ik betrap mezelf er echt op dat ik soms toch terug denk aan hoe het voelde toen ie nog in mijn buik zat... Herkenbaar?
Ja heel herkenbaar! Het bijzondere gevoel en het getrappel in mijn buik mis ik soms echt wel. Maar ben ook wel weer blij dat ik al mijn kleren weer aan kan en weer wat meer bewegingsvrijheid heb.
Jaaaa, ik mis het getrappel soms nog steeds! Zo'n fijn moment, iets wat alleen jij voelt van je kindje Maar indd, het is ook weer fijn om je eigen kleding en ondergoed aan te kunnen!
Herkenbaar! Ik mis ook het getrappel en de bewegingen van onze kleine. Ik voelde me toch op het laatst van de zwangerschap toch wel bijzonder... Maar ik ben blij dat ik van het maagzuur af ben en voor elke draai in bed wakker worden
Ik mis het nu na 8 maanden nog steeds soms verlang ik er echt na terug mja moet papa ook iets gunnen haha