Hallo, Ik wil graag een speelgoedkist voor mijn zoontke. Ik weet alleen nog niet hoe die er uit moet zien. Dus show jou speelgoedkist en waar heb je hem vandaan?
Wij hebben een amerikaanse wapenkist als speelgoedkist in gebruik. Mijn man zit in het leger, en die waren uit Afghanistan meegekomen, en hij mocht er 3 hebben. Wij vinden ze heel mooi, en hebben al meerdere keren de vraag gehad of we ze wilden verkopen haha. Zal straks eens even een foto maken.
Dit bankje is door een vriend van ons speciaal voor Demi gemaakt voor haar 1e verjaardag. Er gaat onwijs veel speelgoed in en we zijn er echt super blij mee. Staat gewoon in de huiskamer.
deze kist heeft onze zoon voor zijn eerste verjaardag gekregen, we hebben hem zelf gemaakt en beschildert met woezel en pip plaatjes
Via deze site gaan mijn ouders een mand voor Nina haar eerste verjaardag bestellen. (de grote van 90cm)
Ik heb voor de verjaardag van mijn dochtertje een dekenkist op MP gekocht, blank gemaakt en daarna met metallicverf van Gamma geverfd. Is erg mooi geworden.
Deze heeft mijn zoontje afgelopen vrijdag voor zn verjaardag gekregen. Erg groen, maar wel heeeeel leuk! We hebben hem van de Aldi in Duitsland. Bekijk bijlage 234879
Wij hebben als cadeau voor de eerste verjaardag van mijn dochter een speelgoedkist gekregen die handmatig beschilderd is aan de hand van het geboortekaartje. Zo gaaf, hele geboortekaartje, inclusief naam, is er dus op geschilderd.