Wanneer de was buiten hangen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Domme vraag misschien, maar wanneer hangen jullie de was buiten op? Het is nu iets van 18/19 graden, droog, zachte wind maar wel redelijk bewolkt. Ik heb de was maar niet buiten gehangen omdat ik dacht dat het met dit weer niet droog wordt. Hebben jullie vandaag wel de was buiten hangen? En zo niet wanneer wel?

2. dekilene

dekilene Niet meer actief

Vandaag niet heb het idee dat het elk moment gaat regenen...

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Als ik zeker weet dat het droog blijft hang ik het wel buiten op. Dan doe ik het wel vroeg in de ochtend en haal ik het laat af voel wel af en toe of het al droog is. Als ik het afhaal en het is nog niet droog dan doe ik het nog even in de droger. Het scheelt toch een heel stuk dat ik de droger niet lang aanhoef.

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Als het droog is en blijft kan je het toch gewoon buiten hangen? Het duurt misschien iets langer omdat de zon niet schijnt maar het droogt wel.. Als je het in de woonkamer ophangt wordt het toch ook droog :)

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Inderdaad als het droog blijft, en een redelijke wind staat.
    Meestal hang ik het ook vroeg op dan. Heerlijk!

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Zoals vandaag zal t best wel willen drogen maar ik heb ook t idee dat t nog wil regen.. En dan kan ik alles weer naar binnen slepen.. Grom!

7. Miranda81

Miranda81 Fanatiek lid

22 jun 2012
    1.423
    125
    63
    Ik kijk altijd op buienradar en op een website met meetresultaten van plekken hier in de buurt. Daar staat dan ook de luchtvochtigheid op. Als die heel hoog is dan hang ik het niet op. Maar als die onder de 90 gaat dan hang ik het gerust op. Dan daalt het vaak nog wel meer in de loop van de ochtend/dag.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Same here... :)

En het is koud en vochtig buiten.. Dan hang ik het net zo lief binnen :)

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Vandaag ga ik het hier niet droog krijgen.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wanneer het langer dan 2-3 dagen achter elkaar zonnig is geweest. Ik ben dus een ontzettende milieuvervuiler met mijn droger!

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Je kunt het zien als je tegels snachts nat zijn geregendven s morgen s weer oodrogen droogt je was ook..

als het niet weer gaat regenen natuurlijk

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ten eerste moet ik thuis zijn, anders kan ik het niet binnen halen als het regent.. Als ik thuis ben doe ik het naar buiten als de lucht er goed uit ziet;)

13. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Als het droog blijft en er is geen vochtige lucht hang ik de was buiten :)

En stiekem kijk ik altijd of de was bij de overbuurvrouw buiten hangt :).

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hang mijn was buiten als het droog is en volgens de verwachtingen blijft, ook al duurt het 2-3 dagen om droog te worden. Ik heb echt de pest aan vochtige was in huis en ik heb ook de pest aan een uitpuilende wasmand, dus als het buiten droogt hangt/ligt het tenminste niet in de weg.

Maar ik plan ook de dagen dat ik was aan de hand van het weer..

15. Blays

Blays Niet meer actief

Haha EdelHertje, dat kan hier niet, laatst dikke regenbuien en de was hing nog buiten bij de buren :p

Ik kijk hier naar de lucht, als die er goed uitziet hang ik het buiten. En als het de dag ervoor droog is geweest of niet.
    Hier schijnt het zonnetje nu, en het is best lekker, maar zie een paar donkere wolken.. Gok het er dan niet op, na zo'n regendag als gisteren.. Denk ook niet dat het vanavond al droog is als ik het nu ophang.

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier hang ik het buiten als ik daar zin in heb en het er niet al te dreigend uitziet. hier krijgt het wasgoed ook regelmatig een extra spoelbeurt, omdat ik het dan nog niet binnen heb gehaald en ik laat het dan ook nog rustig weer een aantal dagen buiten hangen tot het wel weer droog is.

17. Islah

Islah Niet meer actief

Alleen als het echt lekker zonnig is en er weinig wind is. Al is het hier bij de kust haast zeldzaam dat er geen wind staat.
    Anders hang ik het gewoon binnen, gelukkig wassen we niet zoveel hier, 2 x per week ofzo.

18. ik kijk altijd naar de stoep, blijft hij nat ondanks dat het wel droog weer is, dan hang ik de was niet op.
    Maar als de stoep droog is, ondanks dat het bewolkt is, dan gaat de was naar buiten

19. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Vandaag niet, alles blijft nat buiten dus mijn was waarschijnlijk ook.

20. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Hier schijnt het zonnetje dus lekker buiten wapperen!!

Deel Deze Pagina