Hevig bloeden na verwijderen mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sann, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb even een vraagje, want begin me nu toch wat zorgen te maken.
    Afgelopen donderdag is mijn mirena verwijderd. in eerste instantie niks aan de hand, klein beetje bruin. Vrijdagavond begon ik ineens ontzettend heftig te vloeien en dat is nu dus nog steeds. Ik was nog maar net voor eht verwijderen ongesteld geweest dus begrijp hier niks van. het is erger dan welke ongesteldheid dan ook. Als ik naar de wc ga loopt er gewoon een plonsje bloed in de pot gelijk (sorry voor het vieze verhaal) Ik loop de hele dag met nachtverbanden en voor de nacht plak ik er zelfs 2.
    Heeft iemand dat ook gehad, zo heftig vloeien?
    Anders bel ik morgen de huisarts maar even, want voel me er gewoon af en toe een beetje slapjes van zeg.

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee, totaal niet zelfs, maar had ook geen menstruaties met Mirena. Ik werd gewoon iets van 3.5 week later ongesteld.

Ik zou de HA even bellen, zeker als je er slap van wordt. Better safe than sorry!

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ga morgenochtend zeker even bellen. Vandaag was het minder geworden, maar ik was net thuis van mn werk een uurtje geleden en verloor ineens een heel groot stolsel. Ik heb eht opgevangen en het is iets vlezigs:$ Nu dus ook weer veel meer vloeien. maarja, kan wel de hap bellen maar ga niet nu weer Ivy uit bed slepen zeg. die ligt er net weer in.

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    :$:$ EN???!! Ben erg benieuwd was je HA gezegd heeft?

5. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hey Sann, ik ben eigenlijk een beetje opgelucht om jouw berichtje te lezen, ik heb mijn mirena ongeveer half mei laten verwijderen, toen begin juni een normale ongi gehad, en daarna is de ellende begonnen, we waren sinds 20 juni op vakantie en sindsdien heb ik echt om de 2 dagen ongeveer 2 dagen bloedverlies, en dan niet zo'n beetje precies zoals jij beschrijft, je voelt het gewoon lopen en als ik op de wc zat gewoon hele stolsels, niet normaal, ik heb nog nooit zoveel gebloed volgens mij, sorry voor de details, ik maak me ook best wel zorgen eerlijk gezegd, en wou morgen ook even de huisarts gaan bellen, ben inmiddels erg benieuwd of jij al bij de ha geweest en bent en wat die gezegd heeft.

liefs van iemand in hetzelfde :( schuitje

Deel Deze Pagina