Dreigende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suzie83, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden,
    even een vraagje, maak me echt zorgen

Sinds een paar uur heb ik menstruatiepijn. Net of ik heftig menstrueer. Heb net een heeeeel klein beetje bloed gezien. Niet echt benoemenswaardig, maar het was er wel.

Komt dit jullie bekend voor?
    Wil niet zeuren want het is nog maar net maar ben zo bang!

X Suzie

2. eefkoekie

eefkoekie Actief lid

8 mei 2008
    106
    0
    0
    Hoi Suzie,

Wat vervelend dat je zo veel last van krampen hebt. Voor zover ik weet hoeven de krampen niks ernstigs te betekenen! Maar kan me voorstellen dat je je in combinatie met het lichte bloedverlies wat onzeker voelt!
    Misschien kun je het beste contact opnemen met je verloskundige!
    Veel succes!

liefs eefkoekie

3. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hoi Suzie,

da's niet leuk! heel begrijpelijk dat het je onzeker maakt. Ik zou even bellen met je huisarts of een verloskundige als je die al hebt. Ik denk dat het antwoord zal zijn afwachten... Zijn het echt baarmoederkrampen of kunnen het je darmen zijn?

Ik hoop voor je dat het snel overgaat en dus goed zit!

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Net met VLK gebeld. Zegt idd afwachten. Snap wel dat zij ook niets kan doen nu. Maar wel erg frustrerend!

bedankt voor jullie reactie. Houd je op de hoogte, maar hoop niet meer in dit forum te hoeven komen. ;)

X Suzie

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Maar de VK kan toch kijken met een echo? Zeker als je 9 weken bent! Bij mij hebben ze al gekeken toen ik 7 weken was. Ik zou even doorzeuren hoor, anders voel je je zo onzeker!

6. Trees

Trees Niet meer actief

en als de vk niet wil, zal ik heel brutaal naar de eerste hulp gaan en daar een echo vragen. Dat heb ik ooit een keer gedaan in een hele onzekere bui en achteraf maar goed ook.

Ik herken het trouwens niet. Bij mij waren de miskramen altijd heel plotseling. In één keer de sluizen los zeg maar. Heel veel succes en ik hoop je hier ook niet meer terug te zien!

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ja vroeg ik ook om idd, maar ze zei dat het dan best kan zijn dat de echo goed is. en de miskraam dan alsnog op gang komt.
    Wacht het nog even af tot morgen en als de krampen er dan nog zijn of ik meer bloedverlies heb dan ga ik idd gewoon naar het zkh.

Bedankt voor je reactie!

X

8. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Precies de antwoorden die ook kreeg. Aan de ene kant begrijpelijk aan de andere kant blijf jij met de onzekerheid zitten.

Ik hoop je hier inderdaad niet terug te zien en indien je het niet vertrouwd opnieuw aan de bel trekken. Succes meissie

9. sanna31

sanna31 Lid

5 jan 2009
    89
    0
    0
    @home
    Roosteren
    En zijn de krampen weg? Ik hoop dat alles goed is gegaan gisteren en vandaag!

10. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Geen bloedverlies meer gehad, krampen een beetje, maar wel veel minder. :)

Ben wel erg bang. Weet niet wat er van te denken. Heb volgende week donderdag een afspr bij VLK. Dus als er niets veranderd wacht ik daar wel op. Kan nu toch niet veel anders doen. Maar wel spannend

Bedankt voor je berichtje!

Kus Suzie

Deel Deze Pagina