Hallo Dames, Vandaag is het de 28ste dag van mijn cyclus, en morgen kan ik officieel testen. Maar ik heb al een test gedaan net ... En 1 heel donker streepje en een hele lichte maar dan moet je goed kijken.
Ja ga ik doen! Hopelijk zien jullie hem ook! maar je moet echt heel goed kijken hoor.. Moment, plaats hem zo
hey pinkgirl ik ben ook wel nieuwsgierig! Is wel goed nieuws een licht streepje. Ik test morgen weer miss is ie bij mij dan wel donkerder....
Dames, de foto wilt niet echt lukken,, teveel licht ofzo op de achtergond. Ik ben niet echt handig met camera's. ik zal me best doen
Het is ook best moeilijk om een test met een lichte streep goed op de foto te krijgen.... vaak heb je dan last van de flitser of de lichtinval
Ik had dat eerst ook maar ik deed het overdag. Maar je kan ook beter de flits uitzetten en proberen dan gewoon bij een lamp ofzo te doen...spannend hihihi ben echt benieuwd. en anders gewoon zondag nog eens testen miss is ie dan duidelijker.
hi dames ik ben ook in afwachting van... had vandaag ongi moeten worden.... ik haal bewust nog even geen test maar be wel heeel nieuwschierig! groetjes!