Hoihoi!! Wij zijn nu enige tijd bezig om onze grote wens in vervulling te laten gaan! Helaas is dit nog steeds niet gelukt en ben ik begin december doorverwezen naar de gynaecoloog.. Na een aantal onderzoeken is er vastgesteld dat ik PCO heb. Ik heb daarbij een cyclus van 7-12 weken. De gynaecoloog heeft mij vandaag femara voorgeschreven. Omdat ik een beetje schrik van alle bijwerkingen, ben ik heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn met Femara. Was jullie cyclus daarna normaal? En bij wie heeft het geholpen? Ik ben erg benieuwd!
Wat een vervelend nieuws, ik heb geen ervaring mee maar wel met chlomid en volgens mij is dat wel te vergelijken. Het heeft 2 keer resultaat gehad maar mocht niet zo zijn helaas... Ik ga er nu mee stoppen omdat de bijwerkingen zo erg werden, na de 1e mk werd ik zo depri dat ik het leven niet meer zag zitten enzo. Maar ik ken ook genoeg verhalen van meiden die weinig last hadden, proberen is dus de enige oplossing. Heel veel succes!
Hoihoi!! Jeetje wat een vervelend allemaal! Ik kan me voorstellen dat je op den duur niet meer aan de chlomid wil, vooral omdat die bijwerkingen zo heftig zijn! Zo te lezen ga je nu beginnen met hormonen spuiten? Ben je daar inmiddels al mee begonnen? En hoe bevalt dat? Van femara lees ik ook heftige bijwerkingen, maar de gyn. zei dat er over het algemeen minder bijwerkingen komen bij femara, vandaar dat hij dit voorgeschreven heeft. Vind het wel een beetje lastig, omdat ik er weinig over terug lees. Wie heeft er nog meer ervaringen met femara??
Hallo Malou, hier ook PCOS, dus weet precies waar je doorheen gaat. Alleen, ook ik heb Clomid voorgeschreven gekregen, dus kan je helaas niet helpen met ervaringen. Heel veel sterkte!
Hoihoi Zuss!! Ik zie dat je ook net begonnen bent met Chlomid? Ik hoop dat het bij 100 mg beter gaat! Moest jij in de eerste maand tussentijds ook steeds terug komen bij de gynaecoloog? Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen en ik hoop dat er ook heel veel positieve verhalen zijn, want van die bijsluiter word ik niet vrolijk!