hevig bloedverlies

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door VrouwtjeRomy, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Vrijdag heb ik de mirena eruit laten halen, Vrijdag avond en Zaterdag hebben mijn vriend en ik sex gehad en Zondag ochtend ben ik begonnen met de pil.

Nu heb ik vandaag de hele dag door hevige bloedingen bij het plassen (echt heftig) maar normaal niet, dus niet in mn ondergoed ofzo echt alleen bij het plassen.

Maar verder niet die vrijdag of zaterdag na het weghalen van de mirena.

Dus die bloeding zou dan niet van het weghalen van de mirena kunnen zijn, maar waarvan dan wel?

Zou het een soort ongesteldheid kunnen zijn (van de slag raken van mn hormonen ofzo) of kan een miskraam al zo snel zijn(na 2 dagen na de 1e sex)

We proberen niet echt zwanger te worden, als het komt, dan komt het maar het doel is eerst samen een woning te kopen en te trouwen. vandaar dat ik ook weer ben begonnen met de pil.

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik denk dat het een onttrekkingsbloeding is na het verwijderen van de mirena. Een miskraam 2 dagen na sex is onmogelijk (als het van die sex moet zijn dan he).
    Als je stopt met de pil heb je ook altijd nog een soort van ongesteldheid, dus ik denk dat dat van de mirena ook kan. Hebben ze je dat niet verteld bij het verwijderen?

3. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He vrouwtje romy,

zelf heb ik ook de mirena onlangs laten verwijderen en ik heb ook wat bloed verloren, alleen niet veel. Zo af en toe een spoortje.
    Wat ik in jouw geval zo bijzonder vind ik dat het alleen bij het plassen is. Ik zou dan haast denken dat het met je blaas te maken heeft of je urineweg. misschien een infectie?
    Ik zeg niet dat het van verwijderen mirena komt, kan gewoon toeval zijn dat deze 2 dingen elkaar net opvolgen.

Ik heb zelf geen kennis over miskramen enz... dus die vragen kan ik niet voor je beantwoorden. Ik zou je aanraden morgen langs de HA te gaan en te overleggen wat het mogelijk zou kunnen zijn.

Succes in elk geval!
    Greetz Blue Eyes

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik heb weer ns niet goed gelezen :)
    Komt de bloeding wel uit de vagina? Anders zou het zoals blue eyes zegt een infectie van de urinewegen of blaas kunnen zijn.
    Bel ff met de ha.

5. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Heb het vandaag alleen nog maar heviger, het kwam nu ook heel klein beetje in mn ondergoed maar toen ik ontlasting had op de toilet was de complete toilet rood, donkerrood met heel helder vers rood. heel raar...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou de hap even bellen voor advies.. Lijkt me echt niet goed, zo heftig bloeden.. zeker niet tijdens het plassen.. Zou goed met je blaas te maken kunnen hebben..

Deel Deze Pagina