wanneer seks na keizersnede?

Discussion in 'Na de bevalling' started by senseemillia, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ik ben een week geleden bevallen van Sacha met een keizersnede. Nu vloei ik nagenoeg niet meer (een paar druppels per dag). In het ziekenhuis ben ik vergeten te vragen wanneer je na een keizersnede weer seks mag hebben.

Weet iemand het hier?

Alvast bedankt en groeten van Sensee

2. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Je mag volgens mij weer gemeenschap hebben als je niet meer vloeit....echter moet je wel voorbehoedsmiddelen gebruiken omdat je nooit weet wanneer je weer vruchtbaar bent...dit staat ook los van borst of flesvoeding.
    Ik heb weer echt gemeenschap gehad nadat ik de na controle met 6 weken had gehad.
    Maar even terug een vraagje...zou je nu al gemeenschap willen?

Nog wel gefeliciteerd trouwens!

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik heb na de keizersnee na ruim 3 weken weer sex gehad, viel mij alles mee, had ook erg weinig napijn enz.

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hier na een week weer seks gehad. Ik vond het spannend, maar het ging goed (natuurlijk wel rustig aan gedaan ;) ).

Ik heb in het ziekenhuis begrepen dat je met condoom ook al seks kunt hebben tijdens het vloeien. Het risico van infectie zou daarbij niet zo veel groter worden. Ik weet niet of dat waar is, maar ik wilde niet 6 weken wachten :).
    Ik vloeide na een paar dagen nog maar licht, dus waagde het erop na 1 week. Geen spijt gehad ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh goed om te horen! Het vloeien is echt bijna niet meer wat ik schreef af ent oe een paar druppels :).

Made ja ik zou nu wel weer willen. Moet eerlijk bekennen dat de sex tijdens de zw.schap niet zoveel voorkwam. Helemaal niet met die heel dikke buik. Ik vond het ook een beetje eng....al weet ik dat dat nergens voor nodig is...

Share This Page