Net zwanger en bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by jill2, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jill2

jill2 Lid

Feb 27, 2008
    10
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Afgelopen zaterdag (NOD dag) een zwangerschapstest gedaan en positief! Blij maar wel geheel onverwacht. Vorige 2 zwangerschappen ontstaan door IVF. Nu dus spontaan. Verlies nu sinds zondag wat oud bruin bloed en nu ook af en toe helder bloed. Het is alle allemaal heel minimaal en heb geen krampen. Wat moet ik nu doen? Het is allemaal nog zo pril.

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid Jill :( Verwarrend is het dan ook,eerst blij..dan nu dit.

Ik denk dat je nog niet heel veel meer kan doen dan afwachten,al is dat echt lastig natuurlijk.
    Je zou altijd de vk kunnen bellen om even je verhaal te doen en horen wat die zegt.Soms is dat gewoon even fijn.

Zal voor je duimen dat het bloedverlies gauw over is en alles goed is in je buik!

3. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Inderdaad het enige wat je kunt doen is afwachten helaas. Hier begon hetvmet bruinverlies en daarna werd het helder heb geen krampen gehad.

Hoop voor jou dat het snel stopt en alles goed is!

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    en hoe gaat het nu?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hoe is het nu? Ik had ook bruinverlies, betekende helaas niets goeds :(

6. jill2

jill2 Lid

Feb 27, 2008
    10
    0
    0
    Noord Holland
    Heb gister een vervroegde echo gehad omdat het bloedverlies blijft en de zwangerschapstesten positief blijven. Volgens mijn berekening 5 weken en 5 dagen. Mijn baarmoederslijm was verdikt, verder zag ze niks. Er was wel een zwart rondje te zien maar volgens haar was dat bloed in mijn baarmoeder. Het kan nu 2 kanten op. Meest waarschijnlijke is dat ik heel even zwanger ben geweest en dat het vrijwel direct daarna mis is gegaan. De andere optie is dat ik minder ver heen ben dan ik denk. Ik mag nog maximaal 1 week bloedverlies hebben en dan moet het wel stoppen. We wachten het dus nog even af maar ik verwacht er niks meer van. Helaas............

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

Apr 8, 2011
    850
    0
    0
    oh jeetje zeg. nog even afwachten dus. dikke knuffel!

8. Roosangel26

Roosangel26 Actief lid

Apr 20, 2013
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend meis. Bij mij betekende het bloedverlies helaas een mk bij 6,5 week :( Ik duim voor je dat het de goede kant op gaat!

9. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik had wat licht bruin bij het afvegen dus bij de vk geweest bij 6,1 wk en het hartje klopt.. Had het daar weer en zij zei dat weinig bruin geen kwaad kan maar wordt het meer of helder moest ik gelijk bellen omdat dat vaak mis is...

10. Fay2014

Fay2014 Actief lid

Aug 3, 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Ook hier betekende bloedverlies niet veel goeds.. Ook vooral bruin en één veeg rood gehad maar toch een vroege mk. Maar lees ook veel verhalen dat het niks betekent.. Even afwachten dus, meer kan je niet doen.. Dikke knuffel !

11. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Wat naar!
    Ik heb met 5 weken ook bruinverlies gehad, heel iets maar, en ook maar heel even, daar is het bij gebleven.
    Gistermiddag seks gehad met manlief en een paar uur later ga ik naar de wc en zie ik in m'n inlegkruisjes helderrood bloed. Lees en hoor overal dat dit dus van de seks kan komen, maar ik ben ook erg bang.
    Zo moeilijk, wat het enige wat je nu kan doen is afwachten.
    Sterkte hoor!

12. nev

nev Actief lid

Apr 5, 2013
    295
    2
    18
    Pff naar hoor. Bij mij in het begin bruinverlies en soms wat rood. De verloskundige zei 50/50. Bij 7 weken een mooi kloppend hartje, wel bloedverlies nog in de weken daarna (beetjes rood en bruin). Vaak na seks, moeilijke stoelgang, niesen etc. Bleek gevoelig slijmvlies te hebben. Nu 26 weken zwanger en alles gaat goed! Wil toch even tegenover de negatieve verhalen mijn positieve zetten. Het hoeft dus niet mis te zijn, maar dat kan helaas wel.

Share This Page