Hevig menstruatie,maar positieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liora1988, Feb 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liora1988

Liora1988 Nieuw lid

Feb 28, 2013
    1
    0
    0
    Hi meiden,

Vorige week zaterdag begon ik in 1 keer te bloeden, terwijl ik volgens mijn cyclus pas vorige week dinsdag ongesteld moest worden. In eerste instantie dacht ik dat ik dat ik zwanger was, maar omdat het leek op een normale ongesteldheid ben ik niet gaan testen. Uiteindelijk was het wel veel heftiger dan normaal en ook een dag langer dan normaal gesproken mijn ongesteldheid. Afgelopen maandag ben ik weer begonnen met ovulatietesten en deze was gelijk positief, dinsdag gebeurde dit weer en gister weer. Omdat ik dit nogal vroeg vond ben ik een zwangerschapstest gaan doen en deze was positief. Vervolgens nog 1 gedaan en vandaag 1 van clearblue gedaan en deze gaf aan 3+ weken. Ook gelijk een verloskundige gebeld en deze twijfelde of ik wel of niet zwanger ben door mijn heftige menstruatie. Maar die clearblue test klopt precies met mijn normale menstruatie cyclus. Volgende week kan ik daar terecht voor een echo. Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring mee heeft? Word gek van de onzekerheid.

2. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    hoi,

kan je niet bij je huisarts terecht voor een bloednamen?

Deze kan normaal een zwangerschap ook bevestigen

Groetjes

3. Pimpeltje

Pimpeltje Actief lid

Feb 4, 2013
    145
    0
    16
    Belgiƫ
    Er zijn vrouwen die desondanks ze zwanger zijn toch nog hun maandstonden krijgen. Dus het is zeker mogelijk. Ik zou ook naar de dokter stappen voor bloedafname. Dan weet je het ineens zeker en hoef je je niet steeds af te vragen of je al dan niet zwanger bent.

4. thirza72

thirza72 Actief lid

Dec 28, 2009
    259
    0
    0
    Hier hetzelfde gehad,ik kwam er inderdaad in de volgende cyclus achter toen ik een ovutest deed. Ik was toen ook gelijk bijna 6 weken zwanger. Ik was ook echt heel veel bloed verloren en dus ik dacht ook gewoon ongesteld te zijn. Helaas bij de echo op 9 weken gezien dat het vruchtje al bij 6 weken was gestopt dus een MA. Ze hebben mij verzekerd dat dit niks met de ongesteldheid had te maken, maar gewoon en verkeerde aanleg van het vruchtje. Dus ga er maar van uit dat je echt zwanger bent, gefeliciteerd!

Share This Page