Hallo, Ik heb hier wel eens dingen gelezen over maansteen, maar het was een van de dingen die ik nog nooit had geprobeerd. Nu heb ik van een vriendin een armbandje gekregen, bestaande uit rozenkwarts, maansteen en carneool. Ik draag hem nu een week. En dit valt me op: ik krijg 'last' van mijn pols aan de arm waar ik hem draag. Ik wissel eigenlijk elke dag omdatie op de een of andere manier 'niet lekker zit'. Is dat een bekend effect? In de onderwerpen die ik hierover las droeg men het geloof ik in de bh. Waarom is dat? Is dat beter? En nog iets wat me net opviel, beetje ranzig. Ik ging net douchen en bij het uitdoen van mijn onderbroek kwam er echt een hele kledder vruchtbaar slijm mee. Ik schrok er wel van. Is dit ook een effect? Vroeg het me gewoon af..wordt nu wel nieuwsgierig...
Ik heb sinds 2 dagen een maansteentje aan een ketting en toeval of niet.. Ik heb voor het eerst een eitje wat wat groeit ik hou hem dus nog maar even om.
Hier hielp het geen zak. Vlak nadat ik 'm niet meer droeg werd ik juist zwanger.. Die klodder vruchtbaar slijm zou misschien kunnen door een eventueel effect van de maansteen, maar kan ook gewoon doordat je vlak voor je eisprong zit he. Olakidee.. heb jij niet gewoon een groeiend eitje door de puregon?
Babyengel ik ben net sceptisch als jij hoor! Maar vind het toch leuk om reacties te lezen. Ik draag hem omdat het een kief kado is, en ja toch dat stemmetje 'baat het niet dan schaadt het niet'. Helaas heb ik in die categorie ook al zoveel gedaan en niets heeft nog resultaat gehad...