pfff ik ben weer net zo hevig ongesteld als jaren terug. Heb vanaf mijn 18e tot mijn 26e de pil geslikt, en nu zijn die hevige ongesteldheden weer terug. (voor mij toen ook een reden om aan de pil te gaan) Ontzettende rugpijn (soms niet weten hoe je moet zitten of liggen, en dan vooral voordat ik ongesteld moet worden...) hevige vloed (sorry voor de plastische beschrijving, maar op de heftigste dag wel ieder uur verschonen!) iemand tips? Iemand ervaring met bijv feminax?
Wat vervelend voor je zeg, kan me voorstellen dat je er iedere maand weer van baalt Ik heb persoonlijk geen ervaring met feminax, maar een vriendin van me gebruikt het iedere maand en volgens haar is het een wonder middel! Dus zeker het proberen waard, en baat het niet dan schaadt het niet! xx
Hi meid, ik heb ook al jaren last van een hele hevige menstruatie, Zit blijkbaar in de familie! Ik heb alleen nooit de pil gebruikt en heb er mee 'leren' leven! Paracetamol helpt bij mij wel, maar wel een hele hoge dosering.. Ik heb nog nooit van feminax gehoord, dus ga er ook even naar op zoek! Hoop dat je een manier vind om er een beetje mee te kunnen leven... Groetjes Eleni
ook ik heb een hele heftige ongi altijd..buikpijn, rugpijn, hoofdpijn, steken( krampen) bij me anus heel raar ik weet t maar schijnt in de familie te zitten en mijn ongi duurt ook nog eens een dag of 8! echt niet leuk dus! heb ook van fenimax gehoord en hoor dat t erg goed werkt. misschien ook maar s op zoek ernaar. tot nu toe eigenlijk altijd aan de brufen 600 gehangen, maar ja das nou niet echt bevoordelijk voor je maag
Heb ook elke maand behoorlijke las van mijn buik en onderrug en voor mij is dé oplossing: Sanalgin. Is een pijnstiller die je gewoon bij de drogist kunt kopen en het werkt al in een kwartier. Bij mij gaat de pijn echt volledig weg, terwijl dat met andere middelen niet zo is. Maar dat werkt natuurlijk nog niet tegen je hevige vloed. Wat je daartegen zou kunnen doen weet ik niet. Ik geloof dat Bional een goed product heeft daarvoor, maar dat weet ik niet zeker.
Feminax is mijn beste vriendin! echt waar! Het helpt zo ontzettend goed, ben errug blij dat ik dat altijd in huis heb.
Hey Ik heb ook altijd zoveel last van mijn regels. Ik neem meestal perdofemina. Ben hier zeer tevreden over. Iets anders werkt bij mij niet echt.