Hevige bloeding 9-10dpo en daarna niets meer?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KinderwensiA, 26 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal.
    Dit is mijn 2e ronde na de pil. Vorige maand had ik flinke krampen en naar de HAP gegaan waar ze vermoedden dat ik een vroege miskraam had gehad. 15-16 dagen erna had ik weer een eisprong (positieve ovutest op dag 14).
    Ik zou komende woensdag ongesteld moeten worden, maar op vrijdag kreeg ik ineens een felrode bloeding (zonder stolsels). Ik ging er vanuit dat ik een erg korte luteale fase heb en mijn ongesteldheid gewoon begonnen was, maar sinds gisteravond is de bloeding gestopt. Het heeft dus niet eens 48 uur geduurd, terwijl het bloeden normaliter voor pilgebruik maar dus ook erna in de vorige maand 5-6 dagen duurt. Ik heb overigens ook geen bruin bloedverlies gehad, enkel vers rood bloed. :confused:
    Moet ik me zorgen maken, toch testen op mijn NOD, of dit gewoon alsnog zien als cyclusdag 3 en voor de volgende ronde gaan?
    Mijn borsten waren enorm opgezet, maar nu gelukkig niet meer. Misselijkheid is nog aanwezig en heb al dagen een raar trekkerig gevoel in mijn buik.

2. Bam1981

Bam1981 Actief lid

26 apr 2022
    371
    290
    63
    Vrouw
    Kan goed zijn dat het een innestelingsbloeding is geweest, of iets geraakt? Bloedvaatje?
    Ik zou gewoon testen op NOD. Wat het ook moge zijn, je hebt er nu toch geen invloed meer op. Spannende tijd!

3. KinderwensiA

KinderwensiA Actief lid

17 mei 2022
    275
    218
    43
    Vrouw
    Begrijp echt niets meer van mijn lichaam. Ik had me erbij neergelegd dat het een vroege ongesteldheid is, maar dan besluit het na minder dan 2 dagen ermee op te houden.. -__-"
    Testen ga ik toch wel sowieso doen op woensdag en dan heb ik idd geen andere optie dan afwachten. Voor hetzelfde geld besluit mijn lichaam de ongesteldheid toch door te zetten na een (halve) dag pauze, dus ik wacht daar eigenlijk eerder op.

4. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Het kan ook het ontpillen zijn, klachten als misselijkheid kunnen daar ook bij horen. En ook bloedingen die je voor het pilgebruik niet had. Je kan sowieso een test doen om het zeker te weten en anders zou ik dat als je menstruatie rekenen. Over een paar maanden kan je cyclus (en klachten) er al heel anders uitzien, je lichaam moet vaak even resetten en daar kan wat tijd overheen gaan.

Deel Deze Pagina