Hallo Dames, Ik ben nieuw hier dus sorry als hier al topics over zijn! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met tarwekiem olie! Ik slik het nu sinds mijn vorige menstruatie vanwege geen lutheale fase, letterlijk geen ik ovuleerde en 2 dagen daarna menstrueerde ik. Ook ben ik zo’n 2 maanden geleden naar de gynaecoloog geweest en die gaf aan dat ik door de prikpil geen tot nauwelijks slijm in mijn baarmoeder had en dat ik daarom ook tussentijdse spotting heb. nu ben ik sinds mijn vorige “menstruatie” begonnen met tarwekiem olie en nu al 6 dagen na mijn ovulatie niet ongesteld of beginnende klachten. We hebben gemeenschap rond mijn ovulatie maar tot aan mijn vorige cyclus had dat niet echt heel veel zin. Nu zijn wel zes dagen verder dus ik hou het nu al 4 dagen langer vol als normaal! Wanneer zagen jullie resultaat en wat merkte jullie? Groetjes!
Ik ben er deze ronde ook mee gestart, tot m’n ovulatie teunisbloemolie en na m’n ovulatie Tarwekiemolie. Ben super benieuwd!
Ik zou stoppen met de tarwekiemolie, deze kan juist je cyclus ontregelen en er zit ook een hele hoge concentratie Omega 6 wat ik sommige gevallen niet goed is. Je kan beter pure vitamine E slikken. Dat is ook waarom sommige aanraden tarwekiemolie te gebruiken, puur voor de vitamine E.
Dit idd.. door die hoge concentratie kunnen de schillen van de eicellen harder worden (en dus een bevruchting moeilijker). Beter vitamine E slikken.
Even een update! Ik ben zwanger mijn geluk kan niet op. We zijn al meer als een jaar bezig, dit was mijn eerste ronde met tarwekiemolie en gelijk raak. Ik had dit ook nooit verwacht omdat ik zoals ik al aangaf een lutheale fase had van 2-3 dagen! ik hoop dat het bij jou ook wonderen doet❤️
Ik ben nu 2 dagen achter elkaar positief getest dus Ik onthoud het voor de volgende keer, thanks voor de tip!
Helaas, hier heeft het niet geholpen. Na bovenstaande reacties durf ik ook geen tarwekiemolie meer te slikken