Hevige bloeding halverwege cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Hartjee1987, Apr 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hartjee1987

Apr 14, 2016
    10
    0
    0
    Ik word er onzeker van; is het een ovulatiebloeding of is er meer aan de hand? Op de 15e dag van mijn cyclus is er bruinverlies opgetreden, nu een dag later word het al fors meer en er zitten aardig wat stolsels bij! Dit is nu al de 2e maand dat het gebeurd. Het duurde de vorige keer ongeveer 3 dgn.

Daarnaast is mijn onderbuik ook gevoelig, maar nog geen tekenen van gespannen borsten. Ik temperatuur en daarop is nog geen verandering te zien. Ik heb ovulatie testen gebruik en deze laten 2 dgn geleden een iets donkerder streepje dan voorgaande dagen zien maar zeker niet duidelijk!

Mijn cyclus varieert van 30-35 dgn en we zijn nu ruim 3/4 jaar bezig om zwanger te worden..

ps. ik heb op dag 14 & 15 gemeenschap gehad

Ben benieuwd naar soortgelijke ervaringen of advies!

2. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    hi,

heb het bij mijn afgelopen 2 cyclussen ook gehad of toch ongeveer, had het daarvoor ook nooit eerder.
    Maar op dag 10 bruin verlies dit duurde telkens ongeveer een 5 a 7 dagen. Weet ook nog steeds niet wat het was, maar ik heb het aan de rijping van mijn ei gelinkt.. was er ook best ongerust in en werd er onzeker van, waaroor ik nog meer stress kreeg dan dat ik al had... Ik denk dat het ook wat met stress te maken had eigenlijk. wanneer het bruinverlies ophield had ik telkens mijn ovulatie, dus denk dat ik het 1 wel aan het ander kan linken. Mss is dit bij jou ook zo ?

Groetjes!

3. Hartjee1987

Apr 14, 2016
    10
    0
    0
    Hoi Noukie,

Stress word onderhand wel een aanwezige factor op deze manier..
    Ik heb het juist na mijn ovulatie als ik aanhoud dat die streepjes dan toch mijn LH piek aangaven. En het is niet alleen bruinverlies, toch echt wel meer helaas ..

4. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    hmm, ja ik had voornamelijk bruin, ik had af ento bij het vegen dat het wel wat rood of roze was, maar voornamelijk bruin bloed.
    moest wel iets inleggen, maar was voornamelijk bij het vegen. Maar ik denk echt dat het bij mij door de stress kwam, heb een doorverwijzing naar de Gyn gekregen maar nog niet geweest wou eerst deze ronde even afwachten en zien wat dat zei. Kan je dus ook niet meer vertellen dan dit. Alleen dat je niet alleen bent, ha kon wel een MK uitsluiten door een bloedonderzoek.

5. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    als je je zorgen maakt kan je best even langs de HA gaan. Je zegt dat je nu ook al last hebt van stress, dat is niet gezond op deze manier (spreek uit ervaring), misschien beter langs de HA of langs de Gyn gaan zodat zij je meer info kunnen geven en hopelijk gerust kunnen stellen.

Succes!

6. Hartjee1987

Apr 14, 2016
    10
    0
    0
    Vandaag voor de tweede keer naar de huisarts geweest; uitstrijkje laten maken en volgende week een echo.

Ze denkt zelf aan poliepen hetzij in de baarmoeder of op de eierstokken.
    Gevolg kan dus wel zijn verminderde vruchtbaarheid.. niet leuk om te horen maar goed laat ik maar eerst afwachten.

7. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

Feb 4, 2016
    4,940
    3,654
    113
    Female
    Hi hartje, heeft ze die poliep al kunnen bevestigen of moet je de echo afwachten?
    Hou je me op de hoogte ?

8. Hartjee1987

Apr 14, 2016
    10
    0
    0
    Hey,

Echo is gemaakt er waren te veel eiblaasjes te zien op de eierstokken; arts denkt aan PCOS..

Maar heb nu al een maand constant bloedverlies word er gek van:x

Vrijdag terug naar de gynaecoloog; bloeduitslagen en bevestiging van PCOS

9. anoniem234

anoniem234 Actief lid

Apr 1, 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook elke ronde net voor mijn eisprong. helaas pas op cd 33 en 32 laatste 2x bijgehouden
    is erg vervelend hier wil dokter me niet doorsturen naar de gyn dus baal best :(

Share This Page