zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder1992, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb in november 2011 een miskraam gekregen (een tweeling) nadat ik 12 weken zwanger was. Ik ben hierna weer aan de pil gegaan, omdat mn vriend en ik besloten het eerst een plekje te geven en hiervan eerst voorledig te herstellen
    . Ik ben aan het begin van een nieuwe strip 2 weken aan de diaree geweest en hierna toch gewoon onveilig gevreen met mn vriend. Vlak hierna kreeg ik precies dezelfde kwaaltjes als bij mn vorige zwangerschap. eerst heel erge spierpijn in mn liezen en boven benen, toen ontzettend zere tepels, veel moe en sinds een week wordt ik bij alles misselijk en heb ik veel trek in kaas. ik ben nu 2 dagem overtijd en voor mn gevoel weet ik gewoon zeker dat ik zwanger ben. vandaag negatief
    getest...wat denken jullie? Toch zwanger?

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    en kan het kwaad als ik toch zwanger ben dat ik de pil heb geslikt?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    geen idee meid,maar als de test negatief is dan zou ik even wachten met testen!!
    Ben je 2weken aan de diaree geweest??

maar kwam je aan de diaree direct na het slikken van de pil?
    want als je hem geslikt hebt en na een uur diaree krijgt dan is hij gewoon veilig.
    de pil is dan al opgenomen door je lichaam!

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja 2 weken, door ongekende oorzaak, ging vanzelf weer over.
    Ik slik de pil altijd voordat ik naar bed ga. en had 1 week de hele dag door de diaree
    en de week daarna afbouwend. ik heb ook een doorbraakbloeding gehad 2 dagen.
    Waarvan ik dus denk dat mn pil niet gewerkt heeft. Zou echt niet weten wanneer ik weer moet gaan testen.

Deel Deze Pagina