Hevige bloeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dani1983, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani1983

Dani1983 Nieuw lid

6 jul 2010
    2
    0
    0
    Brabant
    Hoi,
    zoals de meeste hier heb ik ook een vraag:
    In augustus 2010 heb ik een miskraam gehad met 8 weken, curettage volgde. Op 4 november 2010 bleek ik weer zwanger. Ivm de vorige miskraam kreeg ik een vroege echo: met 6 weken en 5 dagen, dat was vorige week maandag. We zagen een hartje kloppen, alles was in orde. Vorige week donderdag begon ik hevig te bloeden. Met hevig bedoel ik dan ook echt hevig! Was niet te vergelijken met een menstruatie, het droop langs mijn benen, alsof ik in mijn broek stond te plassen. Dit heeft ongeveer drie kwartier geduurd en de verloskundige deelde telefonisch mede dat het wederom een miskraam was. Zaterdag is het bloeden helemaal gestopt. Dinsdagavond begon het weer te bloeden en gisteren ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een echo om te kijken of wel alles schoon was. Nu zagen we ineens een kloppend hartje van 8 weken op de echo!!! Ik viel zowat uit mijn stoel! Er zit ook een bloedstolsel van 1 x 2 cm. Nu moet ik iedere week naar de gynaecoloog voor controle. Zij had geen verklaring voor de heftige bloeding. Mijn vraag dus hier: heeft iemand er misschien en verklaring voor?

We hopen zo dat het nu goed blijft gaan!!
    Groetjes Danitscha

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als de arts er geen reden voor zag, kan ik er geen geven helaas. Soms zie je op de echo iets waar het vandaan komt. Maar meestal niet. Wat fijn dat alles goed bleek te zijn!

Mirjam

Deel Deze Pagina