Hevige bloedingen maar nu positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door evelien297, 2 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frieke

Frieke Fanatiek lid

26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Ja te vroeg he... Het zit ontzettend in mijn hoofd...
    Ik heb geen idee van de LF in principe.. Dit is de eerste maand dat ik temp en de 2e , bijna derde na nuvaring :)

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Het is zeker spannend :) ik zou proberen te wachten tot 14 dpo, en als dat niet lukt kun je vanaf 10 dpo al kijken, maar ik raad het niet aan ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    7 dpo is echt megavroeg.
    Je bent er ook wel heel snel veel mee bezig.
    Rustig afwachten.
    Je temp zegt nu nog niks en er nu al zo mee bezig zijn na ronde 2-3 is wel wat vroeg.
    Mocht het nou nog een ronde of 8 duren dan maak je jezelf helemaal gek hoor :):).

Dus... sit back and relax! Nog een dag of 5 en dan kan je een testje wagen.
    Succes.

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik ben nu toch wel benieuwd naar mijn temp van morgen.. mocht die niet omhoog gaan, heb ik dan toch geen eisprong gehad?

Ben nu wel misselijk, dat kan ook rond eisprong toch?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat klopt.
    Als je temp niet stijgt heb je geen ei gehad.
    Misselijkheid... ik denk dat dat vd spanning komt.

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Interessant.. hoop wel dat ie gewoon stijgt hoor!

Denk niet echt spanning, werd er vanochtend al wakker mee.. Maar wie weet! Kan misschien wel onbewust.

7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Maar bij dik bms denk ik toch aan een zwangerschap, en dat rijmt niet met een aankomende eisprong... heb je zelf ook nog een zwangerschapstest gedaan? Bij een bbz lopen de zwangerschapstestjes maar heel langzaam op, dus kan best zijn dat je zondag negatief testte, maar nu wel een streep krijgt... Ik ben geen expert, maar heb wel wat ervaring met bbz...

8. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Heb je foto van je ovu testen of ...

9. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Precies het verhaal dat ik in december had met mijn (vermoederlijke bbz) echt precies hetzelfde. Na 4 dagen positive ovulatie testen heb ik toen een zwangerschapstest gedaan en die was heel licht positief.

Daarna weer terug naar de gyneacoloog en die heeft toen opnieuw hcg geprikt en kwam ik op een waarde van 32 uit. De dagen/weken erna steeg het super langzaam. Wel verdikt baarmoederslijmvlies en niets te zien in de eierstokken. En ik bleef maar bloed verliezen. Uiteindelijk bijna 3 weken om de 3 dagen op controle geweest. Hcg bleef stijgen en in week 3 kreeg ik opeens wel buikpijn en bleek mn hele buik vol vocht te zitten.

Wat er precies gebeurd is weet nog steeds niemand want uiteindelijk werd ik op een ochtend wakker in een bed vol bloed en stolsels (echt enorm veel) en toen was het over. Officieel noemen ze het nu een Zol (zwangerschap onbekende locatie)

Lang verhaal maar mijn boodschap is eigenlijk let alsjebliefd goed op jezelf! Beter een keer te veel naar de dokter dan een keer te weinig. Ik heb in dit hele traject 2x bijna op de operatietafel gelegen en heb erna nog heel veel last gehad van het vele bloedverlies.

Ik hoop dat het bij jou niet zo loopt maar wees alsjebliefd niet eigenwijs en laat het controleren!

10. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Precies het verhaal dat ik in december had met mijn (vermoederlijke bbz) echt precies hetzelfde. Na 4 dagen positive ovulatie testen heb ik toen een zwangerschapstest gedaan en die was heel licht positief.

Daarna weer terug naar de gyneacoloog en die heeft toen opnieuw hcg geprikt en kwam ik op een waarde van 32 uit. De dagen/weken erna steeg het super langzaam. Wel verdikt baarmoederslijmvlies en niets te zien in de eierstokken. En ik bleef maar bloed verliezen. Uiteindelijk bijna 3 weken om de 3 dagen op controle geweest. Hcg bleef stijgen en in week 3 kreeg ik opeens wel buikpijn en bleek mn hele buik vol vocht te zitten.

Wat er precies gebeurd is weet nog steeds niemand want uiteindelijk werd ik op een ochtend wakker in een bed vol bloed en stolsels (echt enorm veel) en toen was het over. Officieel noemen ze het nu een Zol (zwangerschap onbekende locatie)

Lang verhaal maar mijn boodschap is eigenlijk let alsjebliefd goed op jezelf! Beter een keer te veel naar de dokter dan een keer te weinig. Ik heb in dit hele traject 2x bijna op de operatietafel gelegen en heb erna nog heel veel last gehad van het vele bloedverlies.

Ik hoop dat het bij jou niet zo loopt maar wees alsjebliefd niet eigenwijs en laat het controleren!

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dik bms heb je ook voor je eisprong als het goed is? Al is tussen 7 en 12 mm normaal en is 13 mm best dik ja.. Maar misschien omdat ik tarwekiemolie heb geslikt? (Nu mee gestopt)

Als mijn ovu test vanmiddag nog knalt doe ik een zw test, maar kans is eigenlijk nihil aan mijn temperatuur te zien..

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ga vanmiddag weer doen en dan zal ik ze weer onder elkaar plaatsen :) Eergister en gister zijn deze:

Bijgevoegde bestanden:

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wat vaag zeg! Bedankt voor je info :) Ik zie dat je nu weer zwanger bent. Gelukkig goed gekomen dus! Maar was je temperatuur ook hoog dan? Want mijn ovu testen zijn wel negatief geweest voor deze, dus kan me echt niet voorstellen dat ik zwanger ben hoor.. En mijn temperatuur is dus laag, en niet zo hoog als bij zwangerschap..

14. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Zag jou ff kaartje maar met die temp kan zw heel goed

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Kijk maar naar mijn kaartje hiervoor :) Mijn basale temperatuur is +- 36.6 en na eisprong tussen 36.9 en 37.1.. Ook toen ik even zwanger was eind vorig jaar was mijn temperatuur rond de 37 graden. En volgens mij kan je niet zwanger zijn als je je basale temperatuur meer.. Zwangerschap zorgt voor hcg (en progesteron na eisprong al) en beide zorgen voor een flinke temperatuurstijging.. Maar ik kan het mis hebben! :)

16. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Mijn temperatuur was de eerste weken ook niet verhoogt gewoon mijn normale temperatuur. Pas toen het vocht kwam schoot hij omhoog en kreeg ik zelfs koorts. Mijn hcg steeg zo traag dat mijn lichaam verder ook niet door had dat ik zwanger was. Had 0 kwaaltjes echt helemaal niets.

En ik ben inderdaad opnieuw zwanger. Hopelijk met een betere afloop dit keer ;)

17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Lijkt behoorlijk op mijn verhaal in 2014

Super veel bloedverlies paar dagen lang. Bij de gyn dik baarmoederslijmvlies en negatieve hcg test. Dag later thuis positieve test en 3 weken later prachtige echo met kloppend hartje.

Enig verschil is de temperatuur die bij mij wel hoog was.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Nou dames jullie maken het wel spannend voor me! ;) Ik ga vanmiddag weer een ovu test doen (geen zw test in huis). Mocht die dan weer knallen dan ga ik even naar de winkel voor een zw test :) Maar als ik nessa haar verhaal lees is het dan alsnog geen goed nieuws haha

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tarwekiemolie kan je cyclus ontzettend in de war schoppen. Ik weet niet hoelang je het al gebruikt, maar als jr normaal gezien een redelijk stabiele cyclus hebt zou ik dat niet meer gebruiken

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Als ik dus 25 dagen geleden mijn menstruatie had (wat ik wel denk) dan ben ik met tarwekiemolie capsules begonnen vanaf dag 10..

Deel Deze Pagina