Hallo Allemaal, ik hoop reacties te krijgen op het volgende... 6 weken geleden ben ik gecurreteerd. Hierna ben ik nog niet ongesteld geworden. Ik vraag me af of het lang duurt voor je voor het eerst menstrueert? Heeft iemand hier ervaring mee? natuurlijk heb ik stiekem een heel klein beetje hoop dat ik misschien wel opnieuw zwanger zou kunnen zijn (we hebben heel wat 'geklust'), want dat is waar wij heel erg op hopen. Zou dit kunnen? Bij een test ben ik bang dat het nog hormonen zijn van mijn vorige zwangerschap.. Wanneer zou een test weer betrouwbaar zijn? pfff wat een vragen he... hoop dat iemand hier ervaring mee heeft alvast bedankt voor iedere reactie die geplaatst wordt
Het kan allebei: of je bent nog niet ongesteld of weer zwanger. Ik zou even testen en bij pos test een afspraak maken vr een echo. Dat is het enige wat duidelijkheid biedt in deze situatie. Hoop dat je zwanger bent. Het zou zomaar kunnen! Suus
Hoi suus, bedankt voor je reactie.. wat een rottijd zo na een miskraam he en zo balen dat je je eigen lichaam niet meer kent Ik zie bij jou 5x staan, jeetje...
Ik was na mijn curretaga na 30 dagen weer ongi ....... Als je een test doet en hij is positief en hij wordt donkerder na een dag of 2 dan kan dat niet van de andere zs zijn ... SUcces meid !!
Een donkerder wordende test hoeft niet altijd op een nieuwe zwangerschap te wijzen, helaas. Het is zeldzaam, maar het kan ook restweefsel zijn dat nog hcg aanmaakt. Nogmaals, dat komt zelden voor, maar om die reden is een echo na een positieve test het enige dat uitsluitsel biedt. Het is inderdaad een heftige tijd, Bloem. Veel sterkte! Suus
nou.. vandaag een test gedaan en deze was super super wit. van de ene kant fijn, want mocht ik over een tijdje wel een positieve test hebben... dan is deze ook echt positief.. ik hoop nu heel snel ongesteld te worden, zodat alles weer normaal is. Echt zooooo vervelend die onzekerheid allemaal. En als ik dan lees hoe lang het bij sommigen duurt.. Suus ik las ergens anders op het forum over verklevingen.. jeetje ik schrik ervan hoe vaak dat toch voor komt. Ik weet niet hoe jullie ervaring is.. maar ik kan er niet heel goed met mensen over praten: als je je verdriet laat zien niet ("het is toch al 6 weken geleden??") en als je aangeeft hoopt snel weer zwanger te zijn ook niet (nu al??!! geef het eerst wat tijd joh" (dan is het ineens weer wel pril)) heel veel sterkte voor iedereen die dit ook meemaakt!