Ik heb de site doorgespit maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag.. Ik heb met enige regelmaat hele hevige buikkrampen. Ik kan dan niet eens meer rechtop zitten. Verder heb ik geen bloedverlies. Is het normaal om zulke krampen te hebben tijdens het begin van de zwangerschap?
ik zou even je vk bellen als ik jou was, ik heb wel menstruatie krampen gehad in het begin en ook darmkrampen, als je denkt dat het dat niet is, gewoon bellen
hoi malleboe,ik heb een week lang hele pijnlijke buikkrampen gehad was toen rond de 6a7 weekjes!gyneacoloog had ook geen verklaring,is waarschijnelijk de innesteling geweest,want zie mijn banner!maar als het je niet lekker zit of het voelt toch niet goed,gelijk bellen hoor!
Ja, eng is dat he...als je het inderdaad niet vertrouwd zou ik ook even de verloskundige bellen, misschien kan die je toch wat meer gerust stellen. Ik heb t zelf ook gehad bij de zwangerschap van onze zoon, echt hele erge krampen, kon me ook niet voorstellen dat dit goed was en was vreselijk ongerust, waardoor ik weer migraine kreeg...maar er was toch niets aan de hand (hebben een heerlijke gezonde zoon gekregen), was toch gewoon de baarmoeder.. (enzo) die aan t oprekken is...er gebeurt daar binnen natuurlijk een hele hoop. Probeer er toch positief tegenaan te kijken (valt niet mee) ik was zelf ook pas echt gerust totdat ik de eerste echo had gehad...hopenlijk heb je hier iets aan!
Ik heb ook flinke krampen gehad en dacht echt dat het mis zou gaan. Maar ben nu alweer 18,5 week zwanger Zolang je geen bloed verliest zou ik me niet zoveel zorgen maken!
Het is al even geleden, maar ik weet nog heel goed die eerste weken, tot 7 weken ongeveer had ik ook die hele erge krampen. Dat is omdat je baarmoeder groeit. Ik vergelijk ze nu met de eerste weeen, zo pijn deden die ook. Hier loopt een hele leuke meid rond, dus het was niet erg, Ik ben trouwens wel naar de dokter geweest. Als je het niet vertrouwt kun je ook gaan.
Ik heb met 6 weken een keer zo erg pijn gehad dat ik dacht nu gaat het mis. Gelukkig zit de kleine er nog steeds in. Ik denk dat het nog wat van de innesteling.
Weet iemand ook hoe lang deze krampen aan houden? Heb hier ook ontzettend veel last van! Vannacht denk ik ook maar 2,5 uur geslapen alles bij elkaar....kan niet meer op of neer. Doet zo'n pijn... Net maar even de gyn. gebeld over hoe nu verder! Ik wordt straks terug gebeld.... Oh ja heb donderdag bloedverlies gehad (eenmalig) hierna oud bruin bloed. Spoedecho vrijdag ochtend gemaakt: was goed: vruchtzakje te zien op de goede plaats.
Ik heb vaak die vreselijke krampen gehad voor ik een test deed en dan dacht aan een heftige mentruatie, als die dan toch uitbleef ging ik maar eens testen. Het duurde meestal niet zo lang. Bij bloedverlies zou ik altijd de gyn. of HA bellen.
Ik heb ook een paar keer flinke krampen gehad in de baarmoeder, en dacht ook meteen 'oh nee, nu gaat het mis', maar daarna geen bloedverlies, dus denk inderdaad dat die krampen kunnen komen van het groeien van de baarmoeder... wel eng hoor, zeker aangezien ik nog nooit zo'n kramp had gehad (vergeleken met die kramp is menstruatiekramp een eitje ) Groetjes mamatoB
ik heb het ook.. heb best erge buikkrampen/steken in mijn onderbuik/liezen is best verwarrend en je maakt je best zorgen omdat je bang bent dat het betekend dat het mis is.. de krampen kun je een beetje vergelijkem net ongikrampen, maar dan toch '' anders'' of met krampen alsof je erge obstipatie hebt en heel erg naar de wc moet.. hopelijk is het normaal..
Dit is precies het topic waar ik naar op zoek was! Heb vanacht ook erge krampen gehad. Omdat ze om de paar minuten kwamen deden ze me ook erg aan weeen denken. Geen bloedverlies of iets gehad dus dat scheelt me weer een boel druk maken... Maar toch he!
Heey iedereen... Die buikkrampen hoeven inderdaad niks te betekenen......mijn vriendin is nu 24 weken zwanger van de eerste en die heeft tot 16 weken last van krampen gehad...dus je moet je niet al te veel zorgen maken...maar een geruststelling is altijd fijn en je hebt er recht op dus gewoon even bellen...met de vk zeggen dat je niet in onzekerheid wil zitten vaak laten ze je dan wel komen...ik was 6 weken zwanger toen ik een bloeding kreeg heb toen gelijk de vk gebeld eerste dag werdt k door ze afgewezen de volgende dag weer gebeld en mocht gelijk komen die middag omdat ik zei dat ik hier echt niet tegen kon en dat dit soort stress ook niet goed zou zijn voor de baby en voor mij ook niet mocht het goed zijn... Maar zolang er geen bloeding is moet je je niet zo giga druk maken... Liefs sweettime
hoi ik heb het zelf ook gehad, in mijn vorige zwangerschap. bij 11 weken kreeg ik ook nog eens een flinke bloeding en dacht ik dat het helemaal mis was, echo gemaakt een springlevend vruchtje. bij mij is het ws geweest dat het vruchtje wat verplaatst geweest is in de bm , vond het zelf ook wat vaag klinken, maar was natuurlijk dol gelukkig, ik heb trouwens die bloedingen gehad tot 20 weken. je blijft ongerust, want het is iets heel erg tegenstrijdigs. hopen dat het allemaal afzakt en dat het genieten verder kan gaan succes dames
Hoi! Ik heb er ook last van hoor,het word nu al iets minder dan een weekje geleden..maar ik heb me ook echt zorgen lopen maken. Gisteren zelfs naar de HA geweest,maar de receptioniste vertelde me dat die buikkrampen heel normaal zijn,dat ze wel een afspraak voor me wil maken maar dat de HA toch weinig kan zien/zeggen,en zij vertelde me ook dat ze bij allebei haar zwangerschappen last van haar buik heeft gehad.. Dus dan toch maar proberen geen zorgen te maken. Ik probeer gewoon vertrouwen te hebben in die kleine en dat ie zich heeel goed aan me vast houdt! Maar die zorgen horen er ook een beetje bij denk ik... Morgen ga ik beginnen met MvM.. En nog 3 weekjes voor ik naar de VK mag Liefs, Amber
Dit onderwerp moest ik nou net hebben! Momenteel heb ik ook last van krampen en ben ik ook 6 weken zwanger. Zaterdagavond heb ik een flinke bloeding gehad met donkkerrood bloed en dat is nu nog niet opgehouden, de gynaecoloog zegt dat ze momenteel nog niks kunnen doen, omdat k pas 6 weken ben....vandaag en gisteren is het bloed donkerrood en heb ik vandaag weer last van krampen in mijn onderbuik....het bloed is ook licht geweest, maar niet extreem. Volgende week woensdag krijg ik mijn 1e echo en kunnen ze ook zien of het hartje klopt..... Momenteel ben ik zo onzeker dat ik niet weet wat ik moet denken en dat het misschien wel weer mis is, wat ik natuurlijk niet hoop!5 maanden geleden heb ik met 8 weken een miskraam gehad, waar ik helemaal niks van heb gevoeld en wat een hele klein bloeding was, dus ik ben nu wel een stuk onzekerder. Ik hoop dat mijn onzekerheid voor niks is geweest.....
Heel veel succes tijgertje! Lijkt me heel onprettig die onzekerheid... laat je ons iets weten als je de echo gehad hebt? Ik ga heel hard voor je duimen!