Ik ben 23 februari weer ongi geworden. Dit was 30 dagen na het verlies van het vruchtje. Nu heb ik ruim een week bloedverlies gehad en daarna 2 dagen niets. Opeens weer gebloed en dan een dag niets. Vervolgens had ik gisteren opeens weer bloedverlies. Is dit voor iemand herkenbaar?
Ongeveer hetzelfde alleen dan met grotere tussenpozen. Maar ook steeds heel onverwacht. Je lichaam is natuurlijk nog wel steeds van slag dus het kan weer even duren voor het weer op de rit is. Wat je het beste kan doen denk ik, is bijhouden wanneer je bloedverlies hebt en desnoods nog de huisarts of VK bellen. Tenzij je zegt, ik kijk het nog eventjes aan. Dat kan natuurlijk ook...
Ik heb na 28 dagen precies weer mijn 1e ongesteldheid gehad. Maar ben nu ook al ruim 1 week aan het bloeden en het neemt ook nog niet echt af. Normaal was ik altijd maar 3 a 4 dagen ongesteld en nam het na 1 dag ook altijd direct al af. Bij mijn 1e miskraam had ik dit niet, had ik gewoon een normale ongesteldheid zoals altijd.
Hoi Britt, Hoe is het met je meid? Lang niet gesproken. Is je miskraam vanzelf gekomen of ben je gecuretteerd? Ik weet nog dat je aan het twijfelen was. Het bloedverlies tijdens mijn 1e menstruatie na de mk duurde best lang bij mij. Ik had alleen geen tussenpozen. Ben wel twee weken bloed verloren. Maarja, ben nu wel lekker schoon. De resten van de miskraam zijn eruit. Mijn volgende menstruatie kwam weer precies na 27 dagen zoals altijd. Nu heb ik mijn ei een dag later gehad, dus denk dat ik nu een 28e daagse cyclus heb. knuff
Hoi Britt, Wat verdrietig dat je weer een miskraam hebt gehad . Mijn eerste ongesteldheid na de mk in januari kwam na 29 dagen en ik had na een langzame start echt veel bloedverlies vond ik. Veel meer dan normaal zeg maar. In totaal meer dan 2 weken wat bloedverlies gehad, maar dat was (uitgezonderd die 2 dagen heel heftig) steeds maar een klein beetje bloedverlies. Soms met wat tussenpozen maar niet met dagen ertussen geloof ik. Gek hoe snel je dat weer vergeet. Kortom, bij mij was m'n lichaam toch behoorlijk van slag. Na een week zonder bloedverlies kwam de 2e ongesteldheid al weer en die was weer zoals ik gewend was gelukkig. Als je het niet vertrouwd, zou ik zoals iemand al opperde je vk of ha bellen. Hoop dat je lichaam weer snel helemaal hersteld is.
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb een spontane miskraam gehad. Op de dag dat ik naar het ziekenhuis ging voor het intake gesprek begon het bloeden en heb dus gewacht tot het vanzelf kwam. Heb hier maar 2 dagen op hoeven wachten. Ik vond mijn eerste ongi ook veel heftiger dan anders. Zit morgen op 15 dagen na eerste dag ongi, ovutesten geven wel een streepje, maar helaas heel licht. Mijn man is een maand weg en waarschijnlijk ga ik morgen voor 24 uur naar hem toe. Had stiekum gehoopt dat het geen verloren maand zou zijn. maar met die rare bloedingen verwacht ik er niets van. Wacht het nog af tot volgende ongi en als het dan nog zo vreemd is ga ik wel naar de HA. Bij mijn vorige MK die een week eerder mis ging, had ik nergens last van. Groetjes Britt
Heb geloof ik iets te vroeg gejuigd. De 2e ongie is wel veel normaler geweest maar nu begon ik gisteren toch weer met ietsjes bruin bloedverlies terwijl het sinds vrijdag gestopt was, zucht. Deze keer wacht ik nog even af, maar is het bij de 3e keer weer zo dan ga ik ook maar even langs de HA. Ik had trouwens dit keer ook een spontane mk. De eerste keer heb ik een curettage gehad, maar daarna was mijn ongie ook wat vreemder, maar dan wel weer met minder lang bloedverlies. Heb toen na 3 maanden een echo gehad maar alles zag er toen verder goed uit. Heeft me wel gerust gesteld destijds.
ik werd pas 7 weken na een 7 weekse zwangerschap/miskraam weer voor het eerst ongesteld, daarna na 5 weken en nu ben ik weer zwanger mijn cyclus was voor de miskraam zeer regelmatig en erna was het erg rommelig en kon ik er niet van op aan wanneer ik wel of niet ongesteld moest worden en of een eisprong had....
Na mijn miskraam heb ik na mijn eisprong een paar dagen bloed gehad en 4 dagen nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden,werd ik heftiger dan normaal ongesteld....dus ik denk dat het wel normaal is dat je lichaam van slag is....ik weet alleen niet of dat bloeden wat zegt over je eisprong,want ik heb gewoon op tijd mijn eisprong gevoeld....dus misschien is het bij jou wel geen verloren maand hoor..... Achteraf was ik wel blij dat ik de 1e maand niet gelijk weer zwanger was,want het lijkt me vrij pittig voor je lijf zo snel na een miskraam....ik wacht nu op mijn 2e menstruatie na de miskraam......ik ben erg benieuwd.....Ik zie bij Sera dat ze toch weer zwanger is geworden na haar miskraam,dat geeft weer goede hoop.Hoelang heeft het geduurd voor je weer zwanger was?