Hevige buikkrampen - 6 weken zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door malleboe, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama 2 Beeeeeee

27 feb 2009
    49
    0
    0
    Vanacht heb ik ook hevige buikpijn gehad, kon ook niet rechtop zitten. Maar heb mezelf toch naar het toilet geholpen en mijn blaas was erg vol. Na die tijd ging het iets beter.

Kan dit kwaad? Ik weet wel dat ik dit al 2 keer eerder in deze zwangerschap heb gehad. Ik wil me niet teveel zorgen maken, maar onbewust doe je het toch te veel.

Ook hier trouwens geen bloed verlies.

Wie heeft dit ook gehad (ben 15 weken zwanger)?

xxx

2. Mama 2 Beeeeeee

27 feb 2009
    49
    0
    0
    Tijgertje75, heel veel succes met je echo. Ik hoop dat alles goed is. En dat er gewoon een actief hartje te zien is. :D

Ik duim voor je. Laat je het ons weten?

xxx

3. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie steun :thumup: dat doet me erg goed! :)
    Het bloeden is vandaag gestopt, waar ik natuurlijk heel blij mee ben, gisterenavond was het bloed zwart en daarvoor is het donkerrood geweest en heb ook geen pijn meer in mijn buik gehad. Ook ben ik woensdagavond en vrijdagochtend wel misselijk :pale: geweest (zou dat dan toch een zwangerschapskwaaltje zijn... :oops: ) maar dat was ook zo weer verdwenen. Ik heb heel de week rustig aan moeten doen op advies van de dokter en de diƫtiste, dus ook niet gesport, wat ik dan gelijk voel :evil: maar ik kan het beter maar ff een weekje laten, dan dat ik het ga forceren en dat kan ik er nu niet bij hebben!
    Ik houd jullie op de hoogte! :D

xxx

4. Mama 2 Beeeeeee

27 feb 2009
    49
    0
    0
    Hoi Tijgertje 75

Gelukkig is het bloeden gestopt. Bij mij was de misselijkheid in de eerste paar weken ook niet altijd aanwezig. Dat kwam na de tweede maand pas. Dus het kan erbij horen. Ik hoop het zo voor je.

Wanneer heb je de echo? Morgen toch? Ik duim voor je dat alles goed is.

Sterkte!

xxx

5. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Thanx, ik heb morgenochtend mijn echo, ben ook heel erg benieuwd!Ik heb alleen gisterenavond en vanochtend beetje bruin bloed gehad, maar erg weinig, dat is nu over, alleen heb ik al heel de dag last van mijn onderrug, net alsof je flinke spierpijn hebt rondom, misschien mijn banden?Het zal er wel bijhoren, tenminste dat denk ik, dit heb ik bij mijn vorige zwangerschap in iedergeval niet gevoeld.
    Je hoort het wel!

xxx

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    spannend tijgertje... ik duim en bid voor je....

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Tijgertje ik schud je bij deze de hand. Zit in precies hetzelfde schuitje dan jou. Heb ook morgen een echo en hoop dan ook op een kloppent hartje en een bewegende baby.

Jij succes morgen !

8. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Thanks, ik zal hier morgen wel een reactie geven hoe het was geweest, we gaan allebei heel hard duimen!

Jij ook heel veel succes morgen!

xxx

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoe laat heb jij je echo? Ikke om 10.20 uur.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoe was het tijgertje? Zoals je bij mij kunt zien niet goed. Het enige goede nieuws was dat mijn cyclus wel gewoon 28 dagen is. Er zaten mooie ei blaasjes zei de gyn en dat vond hij zeer goed nieuws !

11. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Ik ben vanochtend geweest en ik heb een echo laten maken, maar ze konden geen hartje zien... :oops: het eerste wat de gynaecoloog zei, was dat het mis was en ik wist niet hoe ik moest reageren!Maar toen ik vertelde dat ik nog steeds last had van mijn zwangerschapskwaaltjes ging ze toch nog es goed kijken en zei ze dat we misschien een verkeerde berekening hadden gedaan en dat ik misschien wel korter zou zijn dan 7 weken. (vandaar dat ik mijn banner heb weggehaald) Ze is toen advies gaan vragen aan een andere gynaecoloog en die zei dat deze echo was voor iemand met 6 weken zwangerschap, dus je begrijpt wel dat we nog meer in spanning zitten momenteel.... :oops: 17 maart moeten we terug komen en dan hoopt ze dat het gevorderd is en hopen wij op goed nieuws....dus nu weer afwachten, maar ik ben blij dat ik genoeg afleiding heb en lieve vrienden heb die met ons mee leven!

Ik had het gelezen, wat erg joh,maar aan de andere kant ook wel beetje goed nieuws...ik wens je heel veel sterkte en dat het de volgende keer maar goed nieuws mag zijn!

Liefs,
    Karin

12. tijgertje75

12 aug 2008
    49
    0
    0
    Ik heb vanochtend om half 11 mijn echo gehad, ze konden geen hartje zien... het eerste wat de gynaecoloog zei, dat het mis was en ik wist niet hoe ik moest reageren!Maar toen ik vertelde dat ik nog steeds last had van mijn zwangerschapskwaaltjes (ik had zelfs gisteren heel veel last van mijn onderrug en steken in mijn zij) en het bloeden gestopt is, ging ze toch nog es goed nadenken en zei ze dat we misschien een verkeerde berekening hadden gemaakt en dat ik misschien wel korter zou zijn dan 7 weken. Ze is toen advies gaan vragen aan een andere gynaecoloog en die zei ook dat deze echo voor iemand met 6 weken zwangerschap van toepassing was, maar dat het misschien ook wel mis kon zijn, dus je begrijpt wel dat we nog meer in spanning zitten momenteel.... 17 maart moeten we terug komen en dan hopen we dat het gevorderd is en dat wij goed nieuws krijgen, dus nu maar weer afwachten, maar ik ben blij dat ik genoeg afleiding heb en lieve vrienden heb die met ons mee leven!

Ik had het gelezen, jeetje, ik weet wat het is, heb het zelf ook meegemaakt, maar wel fijn dat je cyclus normaal is, ik wens je heel veel sterkte!

Liefs,
    Karin

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    spannend hoor. ik hoop dat jullie de 17de een goede echo hebben. Ik duim voor jullie.

groetjes lin

14. Terror Mama1988

Terror Mama1988 Nieuw lid

10 mrt 2009
    3
    0
    0
    hoi

ik ben vandaag 6 weken en 2 dagen zwanger!
    en ik heb ook last van een heel raar gevoel in me maag
    een lichte pijn in me buik.

en ik maak me er ook wel een klein beetje zorgen om
    had de verloskundige gebeld vd week omdat ik het pas sinds vorige
    week woensdag weet.

maar de afspraak kan niet eerder gemaakt worden
    en ik maak me hier best wel zorgen om

Deel Deze Pagina