Hallo allemaal. Ik heb een vraagje, of eigenlijk ben ik gewoon erg onzeker op dit moment. Ben momenteel 7wkn en 6 dgn zwanger en heb met 6wkn en 6 dgn een goeie echo gehad (hartje klopte en was 8.1 mm). Vanuit het ziekenhuis ben ik toen doorverwezen naar een VK. De laatste dagen heb ik eigenlijk geen goed gevoel meer over alles. Ik was voorheen wel misselijk veel krampen in mijn buik en ik had redelijk last van mijn borsten. Echter al sinds een dag of 4 heb ik vrijwel nergens meer last van. Borsten zijn een stuk minder gespannen en lijken ook echt afgenomen. vrijwel geen last meer van krampen, alleen nog menstruatie krampen die door trekken tot mijn rug , billen en benen. Heb ook enorme spierpijn in mijn benen nu. Ben eigenlijk niet meer misselijk geweest, alleen bij een lege maag. Heb verder geen buikpijn of bloedverlies, maar toch maak ik mij heel erg ongerust of het allemaal nog wel goed is.... Ik wil niet steeds voor alles gaan bellen, maar ik moest het wel even kwijt aangezien ik 5 september pas weer een echo + intake heb, vandaar dat ik een mailtje heb gestuurd. Hoop niet dat jullie dit vervelend vinden, maar zit er zelf best wel mee aangezien we pas na ruim 19 maanden en middels IUI zwanger zijn mogen worden. Ik hoop dat jullie misschien tijd hebben om een keer te reageren op dit mailtje. Alvast heel erg bedankt, en nogmaals sorry voor de lange mail, maar kon het niet korter omschrijven.
Hallo, Je mag hier alles vragen. Daar zijn we voor. En het is heel normaal dat je onzeker bent zeker na een traject en lang moeten wachten op een zwangerschap. Maar vertrouw op je lichaam en geniet er juist van dat de klachten minder/weg gaan. Dit is ook niet erg en wijst er niet op dat de zwangerschap niet goed zit. Je went gewoon aan de zwangerschapshormonen. Waardoor je zwangerschapsverschijnselen minder worden. Groetjes Ineke
Dank je wel voor je antwoord. Moet eerlijk bekennen dat ik vanmorgen mijn Vk moest bellen om een afspraak om te zetten. Heb haar toen toch maar even gevraagd en ik mocht vanmiddag meteen langs komen voor een echo. Alles was prima en de kleine ligt goed op schema... Ik ben inderdaad met de zelfde woorden gerust gesteld door mijn eigen Vk. Het is inderdaad enorm spannend nu want stel dat eht mis gaat.... wie weet hoe lang we dan weer bezig waren... Heel erg bedankt. Gr. Chelleke