Hallo allemaal Ik heb al een paar dagen zo een erge buikkrampen dat ik er nauwelijks van kan lopen. Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet. Wie van jullie heeft dit ook of ook gehad? En wie heeft er tips voor of weet er raad mee? Ik wordt er echt helemaal gek van. X X X bieke
Ik heb er niet zoveel last van, ik denk dat het je banden zijn maar als je twijfelt gewoon je vk bellen. Een warme kruik wil nog wel eens helpen.
Ik heb in het begin ook heel veel krampen gehad. Dit waren toen idd de banden die uitrekken. Een warme kruik wil idd wel eens helpen. Maar zoals choco al zegt als je het niet vertrouwd dan moet je de vk even bellen. Ze hebben liever dat je een keer voor niks belt dan dat je te laat belt. groetjes Chantal
Gelukkig kom ik nu wat mensen tegen die dit ook hebben. Ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben, maar heb nu al twee dagen hevige buikkrampen dat ik nauwelijks kan lopen of rechtop staan. Verder geen bloed ofzo, alleen krampen. Ik weet dat het bandenpijn kan zijn, maar ondertussen ben ik zoooooo bang dat het misgaat. Ga gauw verder zoeken op internet naar deze buikkrampen.
Ik heb soms ook hevige kramp, ik ben er nu inmiddels achter dat dit van mijn darmen komt. Ik heb echt heel erg last van mijn darmen en daardoor af en toe flinke kramp.
Elke maand wee wanneer ik mijn nod zou hebben gehad, voel ik dit...Mijn vk zegt dat het gewoon je lichaam is die er aan moet wennen niet ongesteld te worden maar nu dus een kindje draagt En idd bandenpijn kan ook heel goed... Maar goed bij twijvel natuurlijk gewoon de vk bellen hoor!
in het baby blad wij staat een heel stuk over buikkrampen bij zwangeren. dacht dat je het ook op de site kon lezen. ik heb zelf ook last van krampen af en toe maar dat komt meer omdat ik dan naar de wc moet maar de ontlasting er niet uit wil. zat net ook al een half uur op die pot zonder resultaat , meteen een plak ontbijtkoek en een beker roosvisee laxo genomen , nu maar hopen dat het snel werkt
Sonja ik herken het helemaal het wil gewoon niet! ik zit ook al aan de laxo en de kiwis Hopen op resultaat meid...hahaha...
ben vandaag al 2x geweest maar zonder resultaat, lijkt wel een bevalling als ik op die pot zit, wil ook niet al teveel persen straks knappen die aambeien weer. heb nu al 2 bekers laxo op een ontbijtkoek, paar bekers lauw water maar niks nada noppes wil nog werken vandaag.