Goedemorgen dames, Afgelopen vrijdagochtend had ik een positieve ovulatietest. Sinds vandaag is mijn temperatuur ook gestegen. Vrij laat dacht ik, maar het schijnt vaker voor te komen. Maar sinds vanmorgen loop ik krom van de pijn in mijn eierstokken/eileiders en baarmoeder. Alsof alles op klappen staat...zo voelt het. Nog nooit eerder gehad. We zijn al een jaar bezig om zwanger te worden, dus vraag me zo af wat er allemaal gebeurt daarbinnen... Iemand ervaring hiermee? Ik lees heel veel over pijn tijdens de eisprong, maar niet wat de pijn kan zijn ná de eisprong.
Dank je wel voor je reactie Monique! Kan je ei ook nog springen als je temperatuur hoog is? Vandaag had ik een stijging van 0,4 graden...37,1. Geen idee hoor...misschien kan het en dan is de pijn wel te verklaren, maar ik dacht dat je ei sowieso gesprongen is als je temperatuur omhoog gaat.
Kun je je kaartje hier plaatsen? Ben nog nieuw met temperaturen, heb er de laatste dagen veel bekeken misschien kan ik ff met je mee kijken.
Fijn dat je even wilt kijken... Ik kan hem enkel als print screen uploaden...heel raar. Zie bijlage...
Miss is er tijdens de eisprong wat bloed in je buik terecht gekomen? Dit kan naar het schijnt voor behoorlijk wat pijn zorgen.
Zou zeggen dat ie gister is geweest, ff afwachten wat je temperatuur morgen is. Volgens mij komt het wel vaker voor dat je ei later springt na een posi ovutest. Hoop dat jullie het gezellig hebben gemaakt dit weekend duim voor je!
Hahahaha....Dank je Monique! Ik hoop het ook! Dat zou ook nog kunnen louloulo... Ik ben echt geen mietje, maar dacht dat alles zou klappen beneden...wat een druk en pijn!
Nou idd...Dat wachtbankje ben ik zo zat! haha... Volgende week naar de gynaecoloog om te beginnen aan de mm, dus dan zal ik eens vragen wat het geweest kan zijn. Jij ook veel succes (klinkt zo stom), maar ik ga duimen dat het deze maand raak is!
Bedankt meid! Duim ook voor jou, dat je voor die tijd nog zwanger bent en dat allemaal niet hoeft mee te maken. Xx
Misschien gek, maar ik had gisteren toch even de dokter gebeld, omdat de pijn maar niet wegging. Het schijnt dus dat je eisprong ook ná de temperatuursverhoging nog kan komen (en 4 dagen na een positieve ovulatietest)!! Ik vind het een beetje vaag, omdat je toch ook pas Progesteron aan gaat maken als je eitje gesprongen is en dat dus de temperatuursverhoging geeft. Wat heeft het temperaturen dan nog voor zin als je eitje ook na de verhoging kan komen?? Maar goed....