Hoi meiden, Vrijdag curretage ondergaan na 9 wkn zwangerschap. Ws al gestopt met 7 wkn. Net een zwtest gedaan en natuurlijk nog pos. Komt je eisprong al op gang als je hcg nog hoog is? Nu blijven testen tot neg is en dan weer verder proberen? Gr, R
De kans op een eisprong met nog hcg in je lichaam is uitzonderlijk klein. Je zou inderdaad af en toe een testje kunnen doen om te zien of je hcg eruit is,of gewoon je menstruatie afwachten.Dat is uiteraard aan jezelf.
Veel sterkte met je MA, naar dat je het mee hebt moeten maken.. Als ik jou was, zou ik wel door blijven testen om te kijken wanneer het hcg uit je lichaam is. Na mijn MA ben ik op cd10 begonnen met ovulatietesten omdat mijn zwangerschapstest toen negatief aan gaf. Op cd25 had ik een positieve ovulatietest. Als ik daar de 10 dagen met hcg vanaf tel, dan heb ik eigenlijk dit keer een normale cyclus
HIer 2 weken na de curretage weer een negatieve zwangerschapstest, op dag 31 een eisprong. Ik zou idd even door testen tot hij negatief is. Heel veel sterkte!
Ik had met een hcg waarde van 83 toch een eisprong.. Dus het kan wel, al zei mijn gyn dat dat uitzonderlijk was. En het klopte want 2 weken erna werd ik weer ongesteld... je zou kunnen testen tot je testen wit zijn.. en dan weer starten?