Hevige buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Molly, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nou vanochtend was mijn temperatuur van 37,1 naar 36,2 gekelderd. Nog geen ongesteldheid, maar dat zal dan denk ik niet lang duren. Denk dus eerder dat het een afstoting van een eitje is geweest dan een innesteling. Zou dit kunnen theoretisch? Dat zou dan niet veel goeds zeggen, straks matchen mijn vriend en ik misschien niet goed. Wordt er weer helemaal onzeker van en ga gelijk van alles denken.
     
  2. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Molly, maak je niet te druk meid. Die buikpijn kan van alles zijn geweest. En als het eitje niet bevrucht is, wordt het altijd afgestoten. Ben je er zeker van dat het eitje bevrucht was dan?

    Hoe lang zijn jullie al bezig als ik vragen mag? Als dat langer dan een jaar is, dan kun je misschien een afspraak maken met de HA. Die kan je eventueel doorverwijzen naar een gyn.

    Maar ik zou me niet te druk maken hoor. Het wonder kan je zomaar overkomen..

    Liefs,

    Moontje
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi Moontje,

    We zijn nu bezig met ronde 5, maand 6. Nog niet lang dus, maar je haalt je van alles in je hoofd! Of het eitje bevrucht was weet ik niet, maar omdat ik de buikpijn nog niet eerder zo had gevoeld, dacht ik dat dat het misschien kon zijn. Heb jij je temperatuur bijgehouden voordat je zwanger was? Hoor het namelijk van iemand dat het ook een implantation dip kan zijn? Ga dit zo eens even opzoeken!
     
  4. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Molly,

    Nee, ik heb geen temperatuur bijgehouden. Eigenlijk had ik niet gedacht al zwanger te zijn, omdat het pas de eerste echte ronde voor ons was.

    Kijk goed uit, hoor, misschien heb je wel een buikgriepvirus onder de leden!

    He, maar als ik het goed begrijp, ben je dus nog niet ongesteld geworden? Het kan dus nog altijd!

    Hoop voor je dat de ongesteldheid stiekem toch uitblijft!

    Liefs,

    Moontje
     
  5. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nee, ben inderdaad nog niet ongesteld. hopelijk is mijn temperatuur morgen weer hoger en had ik een implantation dip (schijnt te kunnen). Wat heerlijk voor je trouwens dat je gelijk de eerste ronde de gelukkige was!
     
  6. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    hoi, ik wil je natuuuurlijk niet ontmoedigen. Maar ik heb ook ongeveer 2 dagen krom gelegen van de pijn in mijn buik. Dacht ook dat het mijn blindedarm was, ook rond mijn eiersprong. (En was ronde 2)Ben naar de dokter geweest die zei dat het eitje even is blijven hangen in de eierstok. :confused: Daarna had ik nergens geen last meer van. :D .
    Ben ook 13 dagen overtijd geweest.
    Ik hoop dat je hier wat aan heb.
    Toch het advies vraag het even aan je hh
    Veel liefs (we hopen natuurlijk dat het iets anders is :D )
    Anita
     
  7. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Molly; wij zijn inderdaad bevoorrecht door meteen de eerste ronde zwanger te zijn! We zijn er ook heel dankbaar voor en ontzettend blij!

    Laat even weten hoe het met je gaat! Ga je naar de HA?

    Liefs,

    Moontje
     
  8. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Molly; wij zijn inderdaad bevoorrecht door meteen de eerste ronde zwanger te zijn! We zijn er ook heel dankbaar voor en ontzettend blij!

    Laat even weten hoe het met je gaat! Ga je naar de HA?

    Liefs,

    Moontje
     
  9. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik kijk het deze week sowieso aan, mocht ik niet ongesteld worden test ik gewoon weer een keertje! Als ik over een week getest heb en het is weer negatief dan ga ik langzaamaan de dokter bellen. wanneer ik tussendoor weer vage klachten krijg bel ik waarschijnlijk al eerder. Nu heb ik steeds kleine steekjes net boven mijn linkerlies. nog niet ongesteld.
     
  10. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik duim voor je dat je lekker zwanger bent Molly!

    Hou me op de hoogte hoor!

    Liefs,

    Moontje
     
  11. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dank je Moontje, ik hoop het ook! Hoe voel jij je nu eigenlijk, heb je echt last van zwangerschapskwaaltjes? En is dit jullie eerste kindje?
     
  12. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    He Molly,

    Ben er gister niet aan toe gekomen om te kijken, maar hier ben ik weer!

    Het scheelt met de dag of ik last heb van kwaaltjes. Dan maak ik me meteen druk hoor, als ik even niets voel! En net als ik dat dan aan het overpeinzen ben, voel ik weer een steek in mijn borsten of voel ik me in een keer heel erg moe! Dus het scheelt veel. Nu heb ik alleen maar last van hele erge verstopping! Buikpijn daarvan!

    Dit is ons eerste kindje, dus dat maakt dat ik heel snel onzeker ben! Ik weet wel dat je er van uit moet gaan dat alles goed gaat, maar een vriendin van mij had een paar maanden geleden een missed abortion en dat vond ik zo erg! Ga je helemaal blij naar de verloskundige, is er niets te zien! En dat terwijl je je toch echt zwanger voelt! Was echt zo zielig! Dus daarom maak ik me ook meer druk denk ik. Het kwam zo dichtbij.

    Maar over het algemeen voel ik me toch heeeeel gelukkig hoor! We zijn zo blij en al aan namen aan het denken! Heel spannend allemaal!

    Nou, heel verhaal zeg!
    Nog niet getest zie ik??
    Succes meid!

    Liefs,

    Moontje
     
  13. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Dank je wel! Ik kan me voorstellen dat je je dan af en toe onzeker voelt. Ik ging net sporten en werd bijna niet goed. Het was ook verschrikkelijk warm in de zaal, waardoor ik alles even zag draaien. Ik denk dat ik zaterdag ga testen, hoewel ik ook stiekem wel eerder wil testen. Hopelijk hou ik het vol tot zaterdag!
     
  14. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    heb dit aan een vriendin gevraagt en zij zei dat het ook een spatische darm zou kunnen zijn, als je gekruid gegeten hebt ofzo?

    hopelijk gaat de buikpijn snel weg en krijg je duidelijkheid of je zwanger bent of niet

    suc6 meid
     
  15. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik had macaroni op, niet echt spicy dus!
     
  16. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Over twee dagen testen Molly??

    Spannend!!

    Liefs,

    Moontje
     
  17. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi Moontje,

    Vanochtend al getest; helaas negatief. Ben vanmorgen ook naar de dokter geweest voor mijn duizeligheid. Morgen ga ik bloed laten prikken. Volgens FF heb ik mijn eisprong 18 februari gehad en moet ik op 9 maart testen, dus ik wacht die dag nog even af! Weet dus nog steeds niet!
     

Deel Deze Pagina