rare tepel vraag

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door firsttimemom, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Zoals mijn banner laat ziet, ik ben net over de 8 weken heen.

Nu mijn borsten waren vanaf voor ik ging testen al extra gevoelig, maar de laatste week zijn het echt mijn tepels. Ze voelen branderig aan, en zijn in een week tijd twee keer zo groot geworden :$:(

Nu komt t rare :) ze vervellen!? :(

Herkent iemand dit? Echt mn hele bovenste huidje zit er uit alsof t gewoon opgescheurd is. Wel droog, ik bedoel, meer als bij zonverbranding bijvoorbeeld, het zijn geen wondjes oid. Gewoon echt vervelling :$

Ik ben dus maar begonnen met ze een beetje vet houden na t douchen. Iemand dit ook meegemaakt, of tips?

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Mijn borsten zijn ook droger. Idd een soort gebarste huid. Smeren met een lotion is het enigste wat een beetje helpt. Ik denk dat het komt door de toename van omvang van mijn borsten.

3. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Je huid rekt uit inderdaad en door de hormonen kan je huid veranderen. De één krijgt een hele droge huid, terwijl de ander juist ineens een vette huid heeft.

Ik had het op mijn benen, kon er hele vellen aftrekken.

4. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Tip: bepanthene er op smeren! Hielp bij mij als een tiet ;)

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hier ook geregeld velletjes... zal er wel bijhoren. Heb altijd potje vaseline in nachtkastje wat ik gebruik als lippenbalsem, op mn droge ellebogen, kloofjes in mn handen, kloofjes in mn voeten en nu dus ook af en toe op mn borsten. Werkt prima en is lekker goedkoop

Deel Deze Pagina