De naam zegt het al.. Vanaf wanneer voelde jij je kindje voor de eerste keer? Ik ben gewoon zo benieuwd vanaf wanneer je al iets kan gaan voelen en hoe dat dan aanvoelt?
Precies 18 weken! Daarna werden de bewegingen iedere dag sterker, met 19 weken kon mijn man het al voelen.
Hier met 16 weken. De eerste keer was gewoon een harde trap Kon niet missen. Daarvoor nooit iets gevoelt, maar direct een harde trap. Alsof ze het toen ontdekt had ofzo, want vanaf toen is het geen dag er niet geweest
Met 10 weken voor het eerst net een vlindertje die af en toe even langs fladderde. Met 19 weken werden het echt schopjes .. Nu zijn het echt karate trappen
Met 14, bijna 15 weken voelde ik haar voor het eerst kriebelen. Met 17 weken de eerste duwtjes en schopjes. Vanaf die week heb ik haar daarna echt elke dag gevoeld!
Maar geen zorgen als je al verder in je zwangerschap bent en niets voelt. Ik voel nog steeds niets en de gyn zegt dat het wel kan duren tot 23 weken voor ik iets voel... hangt van de sterkte van je buikspieren en de ligging van je placenta af!
met 18 weken voelde ik voor het eerst wat "ploppen" rond een week of 20 kon ik de baby vrij goed voelen. Nu met 25 weken kan ik het vanaf de buitenkant zelfs zien als de kleine schopt!
Ik voelde de kleine vorig weekend voor het eerst (15 weken + 4 dagen). Een kriebel/plop gevoel! De ene keer voel ik (of merk ik) het beter als de andere keer...
Ik voelde onze meid voor het eerst toen ik 15 weken zwanger was. Erg vroeg, terwijl ik de placenta ook nog aan de voorkant had. Het voelde als kleine electrische schokjes, trillinkjes en plopjes. Met 18 weken kon ik duidelijke schopjes voelen.
Ook al vanaf week 15 en sindsdien is het niet meer opgehouden haha. De placenta ligt aan de achterkant en ik ben erg slank... ik voel haar ook letterlijk koppeltje duiken of uitrekken.
met 14 weken, hoewel ik het niet als zodanig herkende op dat moment. Vanaf 20 weken was het echt overduidelijk.
Ik voelde mijn meissie met 17 weken echt overduidelijk schoppen. Lichte bewegingen voelde ik vanaf een week of 15 én ik had ook nog een voorliggende placenta.
ik voelde de baby ongeveer bij 18 weken. Toen twijfelde ik nog of het wel schopjes waren. Bij 20 weken ben ik ze pas echt gaan herkennen. Heerlijk gevoel he!!
bij de eerste zw.schap voelde ik mijn oudste zoontje met 14 weken kriebelen/plopjes bij me 2de zoontje al met 12/13 weken ondanks een voorliggende placenta ben benieuwd wanneer ik deze zw.schaap iets ga voelen