Hè meiden. Ben de 10 weken gepasseerd en het valt mij eigenlijk op dat mijn borsten geen pijn meer doen. Wanneer is dit bij jullie gestopt? Kan het me niet herinneren van de vorige 2. Misselijkheid word nu ook wat minder. En overgeven ook. Dat vind ik niet zo erg 😊 maandag mogen we weer spieken naar ons smeageltje 😊
Hier doen ze nog steeds zeer, maar wel een stuk minder dan aan het begin gelukkig. Geen idee vanaf wanneer, want het valt me door jouw topic eigenlijk pas op. Vorige zwangerschap hebben ze vrijwel niet zeer gedaan, hoogstens een paar dagen..
Hi, bij mijn meisje had ik er al gauw geen last meer van. Ik denk wel tot 1e trimester. Daarna kan ik het me niet meer herinneren en op het eind kwam het nog terug * laatste trimester*. In deze zwangerschap ( 18wk nu) heb ik er tot nu toe last van..heel aanwezig. Ik had gelezen dat je symptomen na de 10e week minder worden??? Veel plezier met kieken naar je kleine!
Ik had er maar heel eventjes last van, vanaf de 9 weken zwangerschap al niet meer en heb er de hele zwangerschap geen last meer van gehad maar ze waren ook niet heel erg gegroeid, maar 1 cupmaat dus dat viel wel mee.
Ik heb helemaal geen zere borsten. Ben 'al' voorbij de 10 weken maar nog niks ervaren van zere borsten of tepels. Ook is mijn misselijkheid totaal verdwenen en mijn eetlust is weer terug. Het is misschien een reden voor paniek.. of.. wij hebben heel erg mazzel dat we bijna niks hebben
Dank meiden. Voor reden van paniek ben ik niet zo bang. met 7 weken al een prachtige echo gehad al zegt dat natuurlijk niks. Ben nog steeds heel moe en spugen doe ik ook nog minstens 3x in de week haha. Viel me gewoon ff op dat het allemaal wat minder word. Maar wist niet vanaf hoeveel weken 😊
Ik ben 26 weken zwanger en ben een van de ''gelukkigen'' die al melk lekt om de stomste momenten. Sinds ik melk lek heb ik veel gevoeligere borsten dan in het begin van de zwangerschap. De ene dag meer ''last'' dan de andere dag. Denk dat er geen standaard moment van de zwangerschap is dat gevoelige borsten weg gaan of blijven. Hormonen zijn gekke dingen
Ik heb het deze zwangerschap nog helemaal niet gehad! Ben wel al een cupmaat gegroeid maar totaal niets van gevoeld
Geen last gehad. Begint nu pas en ze gaan nu ook ineens voller worden en aderen vertonen. Gevoel van verstopte melkklieren. Is al meer dan bij de eerste zwangerschap. Toen 9 maanden lang niks gevoeld.
Ik heb er nog steeds last van. Wel minder dan begin. Begin deed zelfs mijn bh pijn. Nu alleen als ik me stoot ofzo.
Wil je een eerlijk antwoord... Vanaf het moment dat de stuwing eindelijk wegging ruim twee weken na de bevalling ofzo. Wat was het heerlijk om mn eigen borsten weer terug te hebben en geen irritante pijntjes meer te voelen. Bij de eerste ging de pijn trouwens wel al tijdens de zwangerschap weg, ergens in het tweede trimester geloof ik.
Fijn om te lezen dat het bij velen minder wordt naarmate de zwangerschap vordert... Ik heb er nu al weken veel last van, vooral s nachts doet het zeer. Ben pas op week 8 en nu al cupmaat meer. Voor mij is alles de eerste keer dus weet bij dit soort zaken niet wat te verwachten (al schrok ik wat van de enorme groeispurt die borsten al bij week zes hadden gemaakt)...
Hier niet echt pijn gehad dit keer, beetje gevoelig wel tot eek week of 10, en nu sinds week 28 weer gevoelig maar niet zo pijnlijk als bij de zwangerschap van m'n oudste.