Zou er een tweede op komst zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Leetje1, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leetje1

Leetje1 Lid

22 aug 2008
    65
    0
    0
    Hoi!

Graag even jullie mening.

Op 15 juli heb ik mijn laatste menstruatie gehad. Nou ja, eigenlijk had ik op de 9e al een beetje bruinverlies. Maar op de 15e brak het echt door. Dit heeft tot ongeveer de 20e of 21e geduurd.

Na de bevalling van onze eerste ben ik niet meer aan de pil gegaan. En normaal gebruiken we een condoom. Omdat ik net mijn menstruatie had gehad en het erg gezellig was ;). Hebben we niets gebruikt.

Je voelt em al aankomen...
    Sinds dit weekend ben ik bij vlagen misselijk, heb ik gevoelige borsten en heb ik af en toe zeurderige pijn onderin mijn buik.
    De symptomen lijken op het begin van een menstruatie. Maar gezien mijn cyclus (+/- 32 dagen) kan dat eigenlijk nog niet zover zijn.

Nu is het wel zo dat de kriebels voor een tweede er alweer zijn. Het kan dus net zo goed dat het iets van een eisprong of toch menstruatie is en ik mezelf lekker gek loop te maken.

Maar ik wilde het toch eens aan jullie voorleggen... ;)

2. Leetje1

Leetje1 Lid

22 aug 2008
    65
    0
    0
    Iemand wijze raad :D

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Denk dat je gewoon even moet testen, is weinig nuttigs van te zeggen denk ik!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geen idee meis, ben bang dat er weinig anders op zit dan testen ;) maar kan me je spanning goed voorstellen!
    succes met afwachten en fijn om te lezen dat een tweede wondertje in elk geval welkom zou zijn :)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier een beetje dezelfde situatie, maar dan andere klachtjes. Denk zelf ook dat ik mezelf gek zit te maken...had jij al een regelmatige cyclus?

Deel Deze Pagina