hallo lieve dames, wij zijn al sinds januari 2011 gestopt met de pil en dus zitten we ondertussen al in ronde 15.. in het begin kwam mijn menstruatie onregelmatig maar ik zit nu wel al zo'n 10 maanden altijd rond de 5 weken. ongeveer een week na mijn vorige menstruatie kreeg ik "last" van gevoelige en gespannen borsten, na 3.5 weken werd ik ongesteld, of kan het toch een innesteling zijn? ik heb verder geen menstruatieklachten die ik normaal wel heb maar ik dacht dat een innesteling maar een klein beetje bloed zou zijn.. heb vrijdag avond wat bloed verloren en zondag en vandaag ook. niet extreem veel.. kan iemand me helpen? snap mn lichaam niet meer!
Als je helder rood bloed verliest is dat ongi en je eerste dag . Het komt voor dat je maar 2 tot 4 dagen ongi bent . Ik ook altijd vroeger 7 dagen.
Er is misschien een reden dat het nu anders is. Als je echt twijfelt zou je komend weekend een testje kunnen doen. Al s het maar om het voor jezelf als optie echt af te sluiten. Ik heb zelf altijd wel het gevoel dat er altijd een reden moet zijn als een onregelmatige cyclus ineens anders is. Maar ja, het kan ook een vmk geweest zijn en dat is nu sowieso niet meer te achterhalen. Succes met zwanger worden.