Hoi hoi dames! lange tijd hier niet geweest. ik heb even een vraagje, Van de week kwam ik uit de douche, en moest best wel nodig naar de wc in gegaan, bij het af vegen een roze sljmerig iets op mn wc papiertje, dit was eenmalig en nu dus veel last van afscheiding enzovoort. Ik weet dat het heerst maar heb zeg maar krampen in me buik (kleine krampjes) voor de rest kben niet ziek of wat dan ook, zou het kunnen dat het een innesteling is geweest? laatste tijd wel veel gedaan enzo en test kan ik pas doen rond 4 april ongeveer. ik voel me dus best wel onzeker.. Alvast bedankt!
HOi, Zou best innesteling kunnen zijn! Ik heb het ook gehad afelopen dagen en kan 5 april testen. Wie weet....straks allebei een positieve test .....
Hoi meiden! Ik heb nog geen 'rozige' afscheiding geconstateerd, wel iets anders dan normaal... Ook ik verwacht rond de 4e mijn NOD. Ik heb wel last van steekjes aan de rechterkant en voel me de laatste dagen echt raar. Heel moe! Ik hoop dat de innesteling mij zo doet voelen... Dan neem ik deze onplezierige symptomen voor lief natuurlijk
Goeie morgen meiden! ik heb af en toe beetje kleine krampjes beneden, en maagkrampen. Ik hoop voor jullie dat jullie dalijk ook positief testen! ik mag testen tussen de 4 april en 9 april, denk dat ik het in het weekend doe (niet aankomende maar volgende week) want dan is me vriend er weer. ben benieuwd!
hoi dames, even weer klein vraagje, mijn smaak qua voeding is opeens veranderd, zo luste ik geen spinazie nu wel, altijd kip lekker gevonden nu niet meer.. iemand ervaring mee?
Wat grappig! Nu dat ik jouw vraag lees, moet ik aan mezelf denken. Misschien is het toeval; ik had vanavond kip gemaakt, maar zelf niet verder gekomen dan 2 happen, vond de smaak en geur vreselijk. Mijn man heeft heerlijk gegeten. Ik heb salade gegeten Of het echt iets betekent, geen idee? Laten we voor elkaar duimen....
Ik duim voor je meid! hihi vind het zo spannend! ik liet iedereen me kip proeven, en iedereen vond m lekker en ik werd er gewoon zo misselijk van iewh! haha is idd toeval zeg haha! als t kan ga ik je even toevoegen als vriendje.
Hi, Leuk! We zijn vrienden Ja, ik heb mijn man ook steeds gevraagd of kip wel oke was? Hoe gaat het met jou? Ik heb nog geen duidelijke klachten. Voel me sinds gisteren wel erg moe zonder reden. Nog een klein weekje wachten! Spannend !!!
Hier ook zo'n probleem. ongeveer 10 dagen voor mijn NOD heel lichtbruin slijmverlies gehad. was ook 1malig. daarna een menstruatie gehad die nergens op sloeg (veel te kort met 3 druppeltjes rood bloed) nou moet ik volgende week testen. Moeten jullie jezelf ook zo in bedwang houden? Ik zeg steeds tegen mezelf als ik denk "Ik ga nu testen" dat ik teveel gedronken heb en mijn uitslag daardoor beinvloed raakt haha! tot nu toe werkt het goed
dag dames, ik heb hier enkele dagen geleden ook last van, ik hoop ook op goed nieuws vndg ben ik al supermisslijk opgestaan dus ...... afw8en, maar is echt moeilijk zeker als de apotheek tov je is de verleiding is grooootttt!!! ik ben al 9maanden aan het oef tussentijds wel misval gehad !! ps: hoe maken jullie die ondertekingen van zwangerschap enz enz
Bij gebruikersinstellingen kun je handtekening wijzigen kiezen en daar een tekst of banner plaatsen (die kun je bv vinden boven rechts op deze pagina of op eentje van iemand in de handtekening klikken) SPANNEND meiden
hee dames! weeer een vraag. ik heb eergister weer beetje roze slijm achtig verlies gehad, kan t vaker voor komen bij een in nesteling dat je dat vaker krijgt? voor de rest nogsteeds dezelfde klachten, borsten pijn en jeuken en tepels, trek in andere dingen en walgen van kip.. ik moet me ook steeds in houden om niet te testen! oh en last van me darmen.. veel scheetjes laten haaha sorry dames ;$ t lijkt alsof me buik ook beetje opgezet is..