Hoi meiden, Ik weet dat het nog niet kan omdat als een eitje is bevrucht nog niet ingenesteld is.. Ik heb vrijdag op zaterdag mijn eisprong gehad (gevoeld) nu heb ik sinds gisteren een draaierig gevoel in mijn maag. Ik dacht gisteren eerst ik voel weer dingen die er niet zijn maar dit verbeel ik echt niet. Ik voel me ook niet grieperig of zo. Kan het zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op een eventuele innesting en daardoor je een beetje lichte vlagen van misselijkheid hebt. Ik voel me al dom dat ik dit vraag maar wie weet hebben meer mensen dit gehad.. Ik ben gewoon nieuwsgierig
Je kan er niet vanuit gaan dat je eisprong is geweest door het alleen gevoeld te hebben. Het kan ook nog de laatste groeispurt zijn van het eitje.. Dus daar kan je gewoon niet 100% vanuit gaan. Dat kan alleen met temperaturen en met ovulatie testen kom je ook een eind maar ook dit geeft geen 100% garantie. Maar misselijkheid kan door van alles komen.. Ik was het altijd rond mijn eisprong. Van de bevruchting merk je helemaal niets. Innesteling KAN je wel merken maar hoeft niet.
kan hoor, heb ik ook bijna elke keer gehad, de laatste 2 cyclussen 2 dagen na eisprong diarree en hoofdpijn.. heeft tot nu toe nog niks betekend
Dat komt door de progesteron piek. Tussen dag 5 en 7 na de eisprong heb je die piek, maar daarvoor is je progesteron al aan het stijgen wat dus ook klachten geeft als zere borsten, moeheid, misselijk enz.
Ik heb het nog niet eerder gehad. Misschien een onderliggend griepje.. We zullen zien.. Ik voel me anders dan anders maar zal wel niks zijn ook al hoop ik van wel.
Die hoop kan ook zorgen dat je van alles denkt te zien en voelen, simpelweg omdat je graag zwanger wilt zijn. Maar wist je dat de meeste vrouwen in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, juist niks bijzonders voelden? Terwijl ze alle andere rondes van alles voelden, maar niet zwanger bleken te zijn? Hiermee wil ik alleen maar duidelijk maken dat men absoluut niet iets hoeft te voelen tijdens een prille zwangerschap. Verder maak je vanaf innesteling HCG aan en kun je vanaf dan pas eventuele zwangerschapskwaaltjes krijgen. Jouw eisprong is uiterlijk zaterdag geweest aan de hand van je ovulatietest. Je zit nu slechts 2 dagen na eisprong. Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na eisprong, dus voor zwangerschapskwaaltjes is het nu veel te vroeg helaas. Ik denk eerder aan naweeën van je eisprong.
Ik denk ook niet dat het van zwangerschapskwaaltjes komt hoor maar vroeg me gewoon af of iemand dat ook heeft na een eisprong. Ik weet wel dat hcg pas na innesteling vrij komt. Ach we zien wel. Ik ga proberen er deze week niet meer aan te denken. Ik denk dat ik de griep krijg.. Voel me verkouden worden en ben erg moe. Heb slecht geslapen vannacht. Ik ga me concentreren op mijn vakantie naar indonesië. Mijn lieve familie weer bezoeken na 2 jaar