Hi! Ik ben vandaag precies 29 weken zwanger van een tweeling en hebben vanaf 26 weken tot afgelopen maandag in het ziekenhuis gelegen omdat mijn baarmoedermond bijna open staat ( 7mm) ...hier heb ik zonder klachten mee rondgelopen..en met controle zijn ze hierachter gekomen en kreeg ik acute bedrust. Meteen aan de weeenremmers, longrijpers en antibiotica . Nu lig ik thuis met bedrust en kom ik alleen van bed af om naar de wc te gaan. De gehele dag is het al een beetje onrustig bij me..vannacht al veel meer naar de wc dan normaal..en dit zet zich eigenlijk al de gehele dag voort.. En ook harde buiken..De harde buiken doen overigens geen pijn..tis meer een ongemakkelijk gevoel die opkomt.. Hier een overzicht van mijn harde buiken, 3x in een half uur 19.07 19.17 19.27 Om de tien min dus..en ze duren ongeveer een minuut Ik vraag me af wie dit nog meer heeft gehad en of dit gewoon heel even kan zijn..en zo weer over kan zijn..
sowieso bellen, het zouden ook oefenweeen kunnen zijn, daar had ik in mijn 1e zwangerschap last van. maar echt bellen. Ik hoop dat ze nog even wachten, succes.
Dag Meiden, Bedankt voor jullie reacties..het heeft uiteindelijk ongeveer 1 uur geduurd en daarna geen last meer gehad. IK heb dus niet gebeld, misschien wel erg eigenwjs..