Hallo meiden, Ik heb sinds 3 dagen hele erge jeuk in mijn gezicht, vooral mijn kaaklijn. Hier is het ook rood en er zitten buljes op. Vanmorgen had ik dit ook op mijn armen en scheenbeen! Heb hier nog nooit eerder last van gehad!Heb ook geen andere voedingsprodukten dan normaal gegeten! We zijn wel bezig met zwanger worden en over een kleine week kan ik testen, zou dit eventueel met een mogelijke zwangerschap te maken kunnen hebben? Zijn er meer mensen die hier last van hebben/hadden en vooral in een heel vroeg stadium van de zwangerschap? Misschien heeft het niets te betekenen en ben ik ook niet zwanger, maar ik weet het niet, al hoop ik het natuurlijk wel! Alvast bedankt voor jullie reactie!
hmmm seat, geen idee wat het is, maar ik heb iets gelijkaardigs voorgehad. drie dagen na mijn pregnylinjectie ben ik wakker geworden met rode opgezette jeukende bultjes op mijn linkerschouder en linkerarm. Ze zijn zo een drietal dagen blijven zitten, maar ondertussen zijn ze al weer afgebleekt. Ik zit nu op 9dpo. Groetjes Mirza