eerst positief dan negatief

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by berna1981, Feb 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    Beste verloskundige

misschien kan je me uit de onzekerheid halen.
    Ik heb maandag dinsdag en woensdag getest. 2x met kruidvat en 1 x met clearblue en licht postief ( zie mijn album)
    woensdag was mijn nod maar omdat ik heel misschien een late eisprong heb gehad vandaag weer getest. test van de apotheek en negatief...
    Hier was ik niet vanuit gegaan. Ik ben ook nog niet ongesteld.
    Weet u misschien of de test van de apotheek gevoeliger is of juist niet dan de CB en kruidvat?
    En stel dat ik wel even zwanger ben geweest ( waarom anders streepjes?) kan het dan een foute innestelling zijn en moet je dan niet direct gaan vloeien?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    nu bij daglicht en de streep is er wel.. heel vaag maar er staat een streep... maar goed stond die er vanmorgen ook na 5 min? dat weet ik niet..

en moet de streep naar een paar dagen niet donkerder worden? je hcg verdubbeld toch om de 2 dagen?

3. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    helaas als nog ongesteld geworden.. dus misschien een verkeerde innesteling geweest?

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Berna,

ik denk niet dat het van een innesteling is geweest. Het lijkt er meer op dat je cyclus een beetje van slag is geweest. De licht positieve streep kan ik dan niet zo goed verklaren, maar het lichaam kan raar in elkaar zitten. En je hebt ook wel voor je NOD getest, dus dat is eigenlijk ook niet heel betrouwbaar. Helaas joh, volgende ronde hopelijk beter!

Groetjes Brigitte

5. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    ik heb ook op mijn nod getest en een dag erna.. maar je kan dus licht positief testen zonder HCG? of heb je altijd HCG in je lichaam?

oja joh ik heb alle tijd en alle vertrouwen dat het goed komt hoor maar ja na een paar keer een lichte streep toch kleine teleurstelling..

6. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    uitslag bloedtest vandaag : toch HCG in lichaam aangetoond morgen de huisarts bellen hoe hoog de waarde was en wat het betekent.. volgens de assistente waarschijnlijk toch voortijdig iets misgegaan...

Share This Page