Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier. In augustus een bbz gehad en in november een miskraam met bijna 5 weken. Al dat verdriet en de lichamelijke pijn, ik kon er even niet meer tegen. Maar nu gaan we er weer voor, al is het met 1 eileider. Dinsdag was de eerste dag van mijn menstruatie. Aankomende donderdag wil ik beginnen met ovulatie testen. Of is dat te vroeg ? Heb een onregelmatige cyclus. Liefs Feline
Ik zou ongeveer 11 dagen voor je verwachte ovulatie beginnen met testen. Succes en ik hoop dat het snel raak is!
Feline ik wil je veel positiviteit meegeven! Ook ik heb helaas in januari 2014 een bbz gehad en linker eileider verwijderd. De derde ronde was ik weer zwanger en hebben wij een mooie zoon gekregen. Toen we voor ons tweede kindje gingen was het de eerste ronde raak en inmiddels 34,3 weken zwanger. Dus het kan allemaal heel snel gaan. Kan natuurlijk ook langer op zich laten wachten. Maar ik gun je heel veel positiviteit en een gezonde zwangerschap.
Wat lief van je Cprins!! Wat fijn dat het zo snel zo goed is gegaan voor jullie! Ik was erg blij met die tweede positieve test, daarom was die miskraam weer zon teleurstelling ! Maar we proberen positief te blijven denken.
Hallo Feline, Welkom op het forum! Wat ontzettend naar wat je allemaal hebt mee moeten maken. Snap heel goed dat je even tijd nodig had om bij te komen van alles. Nu jullie er weer voor gaan wens ik jullie heel veel positiviteit toe en hoop ik dat het snel raak mag zijn. Hoe lang duurde je cyclus de afgelopen twee maanden? Op basis daarvan zou je ongeveer kunnen schatten wanneer je eisprong is en bepalen wanneer je moet beginnen met testen. Zou dan wel uit voorzorg van je kortste cyclus uitgaan zodat je je eisprong niet mist.
Mijn cyclussen duurden 32 en 37 dagen.. Ik begin dus aankomende donderdag denk ik..vind het wel weer spannend hoor ! Volgens de gynaecoloog zijn de vooruitzichten goed omdat we twee keer zo snel zwanger waren maar het blijft afwachten natuurlijk..
Spannend heel veel succes. Hopelijk is het snel raak.... (heftig trouwens wat je allemaal hebt meegemaakt, pfff)
Ja heel heftig..en dat te bedenken dat ik al vanaf heel jonge leeftijd moeder wilde worden. We zijn nu 10 jaar samen maar stelden het steeds uit vanwege 'zekerheid'. En nu..al die jaren later heb ik nog steeds geen vast contract, zijn we er toch voor gegaan en nu dit.. Dat is mn grootste les geweest: je dromen, zeker deze niet, uitstellen..
Dan zou op basis van 32 dagen je eisprong op dag 18 zijn als je een luteale fase hebt van 14 dagen. Je zou dan op dag 15 kunnen beginnen met testen. Is er een reden dat je volgende week donderdag al wilt beginnen met testen? Spannend is het zeker, gelukkig is je gynaecoloog erg positief! Ik ga echt heel hard voor jullie duimen!
De enige reden is eigenlijk omdat ik er zin in heb😉 Gewoon weer spannend om er mee bezig te zijn! Het liefst wil ik nu al beginnen met testen maar dat is een beetje zinloos. Daarom mag ik niet eerder dan donderdag beginnen van mezelf 😉 Ook bedankt voor jouw duimen !🙂