Pijn in schouder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandra91, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Okee, misschien lees ik te veel nare dingen op internet, maar ik begin me toch steeds een beetje zorgen te maken. Mijn vriend en ik zijn nu al een tijdje bezig om zwanger te worden. Ik zit nu op de 20e dag van mijn cyclus en heb als het goed is, mijn eisprong al gehad (heb paar dagen geleden een flinke steek aan de linkerkant van mijn buik gevoeld en vermoed dat de eisprong toen heeft plaatsgevonden, hopelijk met resultaat).

Echter heb ik sinds gisteren last van een pijnlijke rechter schouder. Op internet lees je dan dingen zoals buitenbaarmoedelijke zwangerschap, maar de symptomen zoals schouderpijn komen dan toch pas voor tijdens de zwangerschap? Ik mag pas over 9 dagen testen en wie weet ben ik ook nog helemaal niet zwanger, maar ik maakte mezelf een beetje druk door al die verhalen op internet. Het is overigens geen pijn die de hele dag aanwezig is; meer in vlagen. :(

Zit ik mijzelf nu voorniets druk te maken? Oh ik ben bang van wel..

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Nee dat lijkt me nu nog niet kunnen van een BBZ. Zelf heb ik ook wleens lastvan de schouder bij de eisprong, zou kunnen dus..

3. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Waarschijnlijk is de innesteling nog niet eens geweest. want ik heb begrepen dat een week voor de menstruatie de innesteling pas is. Dus het lijkt me niet dat daar die schouderpijn van komt.
    Heb je je schouder niet gewoon teveel belast??

4. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Klinkt heel stom maar ben nu gewoon opgelucht ;) voel me zo'n aansteller.. Maar nee heb mijn schouder niet overbelast voor zover ik weet, heb geen lichamelijk zware baan en laatste weken nauwelijks gesport of wat dan ook.

5. Bloempje19831

Bloempje19831 Actief lid

12 jul 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je je daar druk om maakt.. Ik ben ook zo.. als ik iets voel ga ik dat direct opzoeken op het internet.
    Ik denk echter dat je je druk maakt om niets, je weet helemaal nog niet of dat je zwanger bent en als dat zo zou zijn en het zou dan ook nog een bbz zijn, dan is het nog te vroeg om daar nu al pijn van te hebben.
    Je kunt ook een kleine irritatie hebben in de spieren van je schouder of een onsteking.

Ik zou me niet meer druk maken joh :D

6. Sandra91

Sandra91 Lid

8 nov 2011
    14
    0
    0
    Almere
    Haha ik zal me vast weer te druk hebben gemaakt, het zal niet de eerste keer zijn :) Laat ik eerst maar eens gewoon nog 9 dagen af wachten.

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik wordt ook al weken wakker met zere schouders en ook vaak overdag last. Bij mij is het zeker geen zwangerschap (want ongi + neg test ;)) dus ik vermoedde ontpillen. Denk dat andere hormonale schommelingen (bv cyclus) er ook best voor kunnen zorgen, of anders ook gewoon dingen die niets met zwanger worden te maken hebben.

Deel Deze Pagina