Hoi meiden, Ondanks dat ik al een keer zwanger ben geweest, ben ik zo ontzettend onzeker. Vandaag ben ik 1 dag overtijd... Hoe het begon: Bij mijn vorige cyclus netjes een stopweek gehad. Echter, toen ik weer met de pil moest beginnen, ben ik deze totaal vergeten Dat is me werkelijk nog nooit gebeurd. Nu heb ik ook een wat hectische tijd achter de rug, vol hoofd etc. Samen met vriend besloten deze maand geen pil te nemen (was toch al dik te laat) en bij mijn volgende cyclus 'gewoon' opnieuw te beginnen met een strip. Nu wil het geval, dat een tweede kindje echt wel welkom is, maar ik nu nog 3 weken vast zit aan AD i.v.m. PND. Heb al ruim 1,5 week last van vage klachten. Afgelopen vrijdag steken gehad die me deden denken aan bandenpijn, gevoelige borsten, 'druk' van onder, rommelende darmen etc. Noem alle bekende kwaaltjes maar op Zaterdagochtend een test gedaan. Deze was negatief. Ik had dan ook verwacht dat ik zondagochtend (zoals altijd) ongesteld zou worden. Echter bleef de menstruatie uit en nu ben ik nog niet ongesteld. Wat denken jullie? Afwachten of morgen nog eens testen? Ik zit hier helemaal te hyperen Stiekem heb ik de hoop dat ik gewoon zwanger ben...
Spannend! Ik zou even tot morgenochtend wachten en dan echt wel testen. Je ochtendurine geeft toch het eerste resultaat. Enneh. Succes!
Dankje! Tot nu toe nog steeds geen menstruatie. Vanmiddag maar even naar het winkelcentrum wandelen en een test halen
Net een test gedaan en die is negatief... Heb er nog 1 voor morgenvroeg en dan zien we wel weer verder...
Ik ging me ook altijd heel raar voelen als ik is wat dagen oversloeg met de pil. Als je klachten van zwangerschap zouden zijn teste je nu wel al positief. Ik denk wel dat ze gewoon goed werken dus tjah.... Waarom gaan jullie niet gewoon lekker voor een tweede dan? Dat je maar snel WEL zwanger mag zijn hoor! Liefs