Hallo dames, Wie kan mij even helpen? Ik heb afgelopen woensdag mijn anticonceptie pleister afgedaan(zoals de pil) en een stop week ingelast. Ik ben maandag pas ongesteld geworden, ik zou eigenlijk morgen de pleister weer moeten plakken. Moet ik dit doen of niet? Ik ben pas 2 dgn gaan menstrueeren? ik weet het niet meer!
ja dat moet je gewoon doen.. het werkt bij de pil ook zo. de ene word snel ongi de ander niet.. ik was soms ook nog ongi als ik de pil weer moest nemen! groetjes
Ja die plak je voor een week en je stopt na 3 weken ook een week. http://www.anticonceptie-online.nl/pilpleister.htm
Ik vraag me af he Hanan, plakt zo'n pleister goed? Of heb je ook wel eens dat ie niet een hele week blijft plakken?
Pleister plakt erg goed. Ik douche er elke dag mee, heel soms zit ie ietsje los in de hoek. Ik heb het een keer aan me huisarts laten zien, die zei dat ie echt wel zijn werk doet. Ik vind het een ideale anticonceptie middel, ik heb liever plakken dan slikken. Me broertje zag de pleister(op me bovenarm) zegt ie: so heb je weer bloed laten prikken joh, gaat het wel goed met je? ihiihhih . Groetjes Hanan
ik ga maandag ff mijn ha bellen en eens vragen of ik deze kan krijgen lijkt me wel wat aangezien ik altijd mijn pil vergat voor we stopte met de pil.
Ik ben er erg over te spreken. Je hoeft er 1 x in de week aan te denken. 3 weken lang plakken en 1 stop week. Evra pleister is nog 2 dgn extra beschermend(mocht je pleister vergeten )
hanan kan je die ook gebruiken als je borstvoeding geeft? of niet omdat het hetzelfde werkt als de pil (als je borstvoeding geeft is het niet verstandig om de pil te nemen ivm hormonen) of geef jij wel borstvoeding? liefs Iman