Hallo, inmiddels is het bijna 6 maanden geleden dat ik ben bevallen. Er is het een en ander veranderd daar beneden. Vooral het overmatig slijm verlies.. bij elk toilet bezoek kan ik wel 3 afwegen om slijm weg te halen (dikke draden slijm). Mijn onderbroek daar in tegen blijft aardig droog. Het lijkt wel alsof het een soort open staat daar beneden. Zijn er meerdere die hier last van hebben? En gaat dit ook weer over?
Om eerlijk te zijn weet ik niet meer precies of en hoe ik dat destijds had. Wel weet ik dat je nog volop aan het ontzwangeren bent, en dat je lichaam dan soms rare dingen doet. Hou het even in de gaten, zolang de kleur normaal blijft en het niet stinkt kan het waarschijnlijk geen kwaad.
Ik merkte het wel tijdens mijn vruchtbare dagen dat ik veel meer slijmverlies had dan voor de bevalling. Heb je het je hele cyclus?
Het ruikt niet, het is kleurloos. Ik heb het mijn gehele cyclus lang. Heb wel weer een spiraal laten plaatsen. De vorige heeft er 4 jaar in gezeten en nooit last gehad van dit. Misschien toch door het ontzwangeren..
ik wilde net zo'n topic openen... ik ben 10 weken releden bevallen maar ik lijk wel leeg te lopen kwa slijm!!! en ik heb dus wel mn onderbroek vol zitten dus draag ilegkruisjes. sinds vandaag is het beeyje geel daarvoor ook kleur en geurloos. hoop echt dat het overgaat. voor mn zwangerschap had ik het alleen metn eisprong. hoop dat iemand kan zeggen dat het overgaat!