Zeurende buikpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door VMiss, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik zit momenteel 8dpo en heb sinds vrijdag een zeurende buikpijn meer rechts die trekt naar mijn onderrug. Dit gaat niet weg! Ook veel afscheiding. Voor de rest niets. Dit herinner ik mij niet gehad te hebben bij mijn vorige zwangerschappen. Is dit een symptoom? Herkent iemand dit?

Bedankt!

2. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde, alleen ik zit op 7 dpo...
    Ben misselijk en last van buikpijn en last van boeren. pff ik word er gek van. En ook last van veel doorzichtige met heel iets witte afscheiding...
    Kan pas volgende week eigenlijk test .. Dat duurt zo lang voor mijn gevoel..

3. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben niet misselijk ofzo. Maar is indrdaad veel te vroeg om te testen grrr dat wachten altyd 😁

4. Embryo

Embryo Lid

19 feb 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook ms krampen samen met steken in de liezen en 1x een soort slijmprop verloren ben nu 4 weken Zwanger :)

5. denise112

denise112 Niet meer actief

Ik heb ook al een paar dagen last van zeurende buikpijn, en veel afscheiding.. Niet misselijk ofzo. over 3 dagen NOD.

6. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik had ook op dinsdag mn ei, op zondag wat bruinverlies en vanaf die dag ook wat krampjes (beetje ongesteldheidsgevoel, maar dan dus veel te vroeg). Daarna had ik veel meer slijmverlies dan normaal. Op donderdag daarop kreeg ik zere borsten en zaterdags had ik een heel licht 2e streepje op de zwangerschapstest..

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd embryo!!! Geniet ervan :)

Denise lijkt me hoopvol jouw kwaaltjes, wanneer ga je een testje doen?

Woman, bedankt voor je reactie. Hier nog steeds lichte buikpijn. Ik houd jullie verder op de hoogte!

8. denise112

Gefeliciteerd embryo!

Gisteren ochtend roze afscheiding, en gedurende de dag steeds een beetje bruin verlies maar niet eens een half inlegkruisje vol. Verwacht wel dat het vandaag doorzet.. Anders morgen of donderdag testen denk ik.

9. huppelmup

huppelmup Lid

11 feb 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had rond 15 februari mijn eisprong. Vorige week woensdag (de 25e) hele dag lichte menstruatiepijn en licht bloedverlies. Teleurgesteld natuurlijk, omdat ik dacht ongesteld te worden. Het bloeden zette echter niet echt door en de buikpijn was na 1 dag weg. Bloeden is na zondag gestopt. Gisteren hele lichte streep op de zwangerschapstest. Morgen nog eens, maar denk dus echt dat ik de innesteling heb gevoeld... Dat schijnt een menstruatiepijn te kunnen geven! Voor mij is de test dus eigenlijk niet meer nodig, ik durf wel te zeggen dat ik zwanger ben!

10. denise112

Huppelmup, goed nieuws! Voorzichtig gefeliciteerd!

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd huppelmup! :)

12. denise112

Vmiss nog steeds last van buikpijn?

13. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja nog steeds. Ik ga morgen een kv test doen hoewel ik er niet te veel hoop in heb...
    Hoe voel jij je?

14. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Had ik ook erg veel last van in het bgein.. Dacht dat ik heavy ongesteld zou gaan worden
    Ben inmiddels alweer 25 weken :) bij mij was het groeipijn van mijn baarmoeder

15. denise112

Dat is hoopgevend @joanne92!

Spannend Vmiss, al getest?

Ik heb het idee dat ik ongesteld ga worden en daarom toch maar niet getest vanochtend.. Bang voor een witte test!

16. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoo denise ja getest maar deze is negatief volgens mij al denk ik met turen "iets" te zien maar is zo onduidelijk dat het ook een schaduw kan zijn... Dus niets helaas

Deel Deze Pagina